کد خبر: ۲۳۳۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۲۸ مهر ۱۳۹۲

ارتقا نسل جدید سئات لئون FR

گروه بین الملل: نسل جدید سئات لئون FR به تازگی توسط کارشناسان تیونینگ JE Desingn ارتقا یافته است.

به گزارش خبرخودرو، مالکین نسل جدید سئات لئون FR حالا می توانند خوشحال باشند چرا که می توانند به کمک بسته تیونینگ شرکت JE Desingn خودروهای هاچ بکشان را ارتقا دهند . طبق اعلام این شرکت تیونینگ سئات لئون FR جدید هم اکنون دارای قطعاتی از جنس الیاف کربنی است که شامل سپر عقب ، باله های کناری ، اسپویلر جلو و عقب می شود.

همچنین ارتفاع خودرو نیز کاهش پیدا کرده و هم اکنون شاسی خودرو حدود 30 میلی متر بیشتر به زمین نزدیک شده است . علاوه بر این سئات لئون جدید دارای سامانه تعلیق KW و سامانه اگزوز فولادی ضد زنگ است.

چرخ های جدید نیز برای این هاچ بک اسپانیایی در نظر گرفته شده و مشتریان آن می توانند رینگ های 18 و 19 اینچی را سفارش دهند. البته مهم ترین بخش این تیونینگ به موتور 1.8 لیتری TSI آن که هم اکنون 35 اسب بخار بیشتر توان دارد و بیشینه گشتاورش 50 نیوتون متر افزایش یافته مربوط می شود. این خودرو قادر است ظرف مدت تنها 6.9 ثانیه و بیش از دستیابی به بیشینه سرعت 235 کیلومتر بر ساعت سرعتش را از صفر به صدکیلومتر بر ساعت برساند.

در حال حاضر توان کلی و بیشینه گشتاور سئات لئون FR جدید ارتقا یافته توسط JE Desingn به ترتیب 215 اسب بخار و 300 نیوتون متر می باشد. هنوز فهرست قیمت گذاری این خودرو مشخص نیست.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"