کد خبر: ۲۴۰۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۲۳ آذر ۱۳۹۲

افزایش 53 درصدی تولید در شرکت ایران خودرو دیزل

به گزارش خبر خودرو، مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل از افزایش 53 درصدی تولید این شرکت در دو ماه گذشته خبر داد و گفت : طی دو ماه گذشته میانگین تولید شرکت ایران خودرو دیزل حدود 53 درصد نسبت به میانگین 6 ماهه اول سال افزایش داشته است.

مهدی یونسیان در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با اشاره برنامه تولید شرکت ایران خودرو دیزل در شش ماه دوم امسال افزود : برنامه تولید شش ماهه دوم امسال شرکت ایران خودرو دیزل حدود 4 هزار دستگاه است که با توجه به وقفه ای که در تامین قطعات و تخصيص ارز مبادله ای صورت گرفته، تلاش بر این است که برنامه تولید شش ماهه دوم شرکت تا پایان سال محقق شود.

وی تصریح کرد : با برطرف كردن مشكلات  تامین ارز مورد نیاز و انجام گشایش اعتبار اقلام مورد نياز برنامه تولید 6 ماهه دوم شرکت ایران خودرو دیزل محقق خواهد شد.

وی در ادامه از برنامه تولید مینی بوسی جدید در این شرکت خبر داد و گفت : تولید نوعی مینی بوسی جدید از برنامه های شرکت ایران خودرو دیزل است که امید است تا پایان امسال یا اوایل سال آینده این محصول به تولید انبوه برسد.

وی با اشاره به فرایند نمونه سازی  ، تست و دریافت تاییده های لازم این محصول،اظهارداشت: برای فروش این
مینی بوس جدید تا کنون مذاکراتی با مشتريان عمده اين محصول صورت گرفته است که به محض انعقاد قرارداد ، تولید این خودرو در دستور كار قرار خواهد گرفت .

مدیرعامل ایران خودرو دیزل همچنین با اشاره به تولید و عرضه دو محصول جدید کشنده A7 و وانت پیکاپ دو کابین گفت : با اخذ مجوز شماره گذاری ، تولید کشنده A7 آغاز و بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان امسال حدود 600 دستگاه کشنده A7 تولید و عرضه خواهد شد.

وی همچنین محصول وانت پیکاپ دیزلی دو کابین را از دیگر محصولات جدید شرکت عنوان کرد که خط تولید آن راه اندازی و بزودي افتتاح خواهد شد .

وی تعهد ايجاد شده در خصوص وانت پیکاپ را حدود 2500 دستگاه اعلام کرد و افزود : با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان امسال حدود هزار دستگاه وانت پیکاپ دو کابین در شرکت تولید و تحویل مشتریان خواهد شد .

وی با اشاره به آغاز تولید وانت پیکاپ دو کابین طی روزهای آینده گفت  : هم اکنون این محصول در حال طی مراحل  کسب مجوز شماره گذاری است .

وی در پایان از صادرات محصولات شرکت به ارزش 3 میلیون دلار ظرف 7 ماه گذشته خبر داد و گفت : از سال 88 تا کنون 35 میلیون دلار صادرات محصول توسط شرکت ایران خودرو دیزل صورت گرفته که عمده این صادرات  به کشورهای امارات ،عربستان ، سودان بوده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"