کد خبر: ۲۴۵۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
به گزارش خبرخودرو ، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با توجه به برتری کیفی محصولات پارس خودرو در جدول ارزیابی خودروهای داخلی، افزود : کسب عناوین برتر محصولات پارس خودرو در رنکینگ و رده بندی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و قرار گرفتن در بالاترین رده کیفی نشان از استفاده از قطعات و تکنولوژی به روز در تولید و ساخت محصولات این شرکت است.

باید از تولید خودروهای با کیفیت در کشور حمایت شود

به گزارش خبرخودرو ، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا استانداردسازی و نظارت بر تولید موجب برتری کیفی خودروهای تولیدی پارس خودرو شده است.

سید عبدالکریم هاشمی با توجه به برتری کیفی محصولات پارس خودرو در جدول ارزیابی خودروهای داخلی، افزود : کسب عناوین برتر محصولات پارس خودرو در رنکینگ و رده بندی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و قرار گرفتن در بالاترین رده کیفی نشان از استفاده از قطعات و تکنولوژی به روز در تولید و ساخت محصولات این شرکت است.

وی استفاده از نیروی های متخصص را عاملی مهم و موثر بر روند فعالیت و کسب برتری و کیفیت تولیدات خودروسازان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر تمایز شرکت پارس خودرو در تطبیق محصولات تولیدی با تکنولوژی روز  و استفاده از نیرو های متخصص و آموزش دیده روندی است که باید در کلیه شرکتهای تولیدی مورد توجه قرار گرفته و سرلوحه فعالیت آنها به منظور دستیابی به دانش روز در تولید باشند.

وی تصریح کرد : همکاری با شرکتهای خودروساز بین المللی و استفاده از دانش روز و خطوط تولید رباتیک و  مجهز به تکنولوژی نوین و همچنین تولید محصولاتی مطابق با استانداردهای بین المللی و  مورد نظر شرکتهای طرف قرارداد را از دیگر وجوه تمایز شرکت پارس خودرو  دانست و افزود: این موارد در کسب رضایتمندی بالای مشتریان محصولات این شرکت نیز موثر بوده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در ادامه حمایت از تولید محصولات با کیفیت را موجب رقابت پذیری و ارتقاء تولید در داخل دانست و اظهار داشت : ضمن اینکه باید بحث بومی سازی در صنعت خودرو به طور جدی پی گیری شود اما همزمان باید با داخلی سازی خودروهای به روز دنیا و انتقال تکنولوژی ، علاوه بر حفظ و ایجاد اشتغالزایی در کشور، ارتقاء صنعت خودرو ایران نیز با ایجاد رقابت پذیری در داخل دنبال شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"