کد خبر: ۲۵۲۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۳

دست یابی به رشد تولید و کیفیت با مدیریت جهادی در صنعت خودرو

به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : مدیریت جهادی یکی از اصول مهم در جریان پیشرفت کشورها محسوب می شود و کشورهایی که در این راستا به رشد و توسعه دست یافتند در اجرای مدیریت جهادی تلاش جدی را داشته اند.

حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با توجه به نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار داشت : در 8 سال دفاع مقدس نیز رزمندگان با مدیریت جهادی در عرصه دفاع از مرزهای کشورها دفاع نمودند و امروز هم ملت و هم مدیران کشور باید در جریان جنگ اقتصادی، مدیریت جهادی را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

وی گفت : متاسفانه بر اساس آمار ساعات کار مفید در ایران به طور متوسط یک ساعت و 20 دقیقه است که زمان بسیار پایینی است و با مدیریت جهادی اصلا همخوانی و هماهنگی ندارد.

وی تاکید کرد : مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال ، فرهنگ را در کنار اقتصاد مطرح نمودند تا فرهنگ تلاش در کنار اقتصاد مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم اجرای مدیریت جهادی توسط مدیران بخش های مختلف صنعتی و اقتصادی در سال جاری تصریح کرد : باید مدیران اقتصادی و صنعتی کشور مدیریت جهادی را سرلوحه فعالیت قرار دهند تا به اهداف مورد نظر دست در بخش تولید و اقتصاد و صنعت دست یابیم.

نماینده شهریار در خانه ملت در ادامه با توجه به اینکه صنعت خودرو لوکوموتیو صنعت کشور محسوب می شود، افزود : قطعا کشوری که دارای صنعت خودروسازی است سایر صنایع آن کشور نیز فعال خواهد بود و امروز صنعت خودرو به جهت اشتغالزایی بالایی که به همراه دارد از اهمیت زیادی برخوردار است.

گروسی افزود : خوشبختانه زیرساخت های خوبی در صنعت خودروسازی کشور ایجاد شده است و زمان آن گذشته است که بخواهیم در خصوص پرداختن به این صنعت طرح سوال شود .

وی با اشاره به وجود صنعت قطعه سازی به روز و با کیفیت در کشور  اظهار داشت : برای تولید محصولات با کیفیت و به روز در خودروسازی باید خودروسازان و قطعه سازان خوب با یکدیگر همکاری نمایند مسلما خودروسازان خوب را قطعه سازان خوب حمایت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید عزم ملی و مدیریت جهادی سرلوحه شرکتهای خودروساز قرار گیرد ، گفت : برای مدیریتی جهادی در خودروسازی کشور قطعا قطعه سازان خوبی وجود دارد که با یک عزم ملی می توان به رقم تولید سالهای 2011  که یک میلیون و 600 هزار خودرو تولید می گردید دست یافت .

وی تصریح کرد : برای اجرای مدیریت جهادی باید در کنار رشد تولید ، کیفیت هم ارتقاء یابد تا با تولید پلت فرم های جدید و خودروهای با کیفیت بالاتر، بتوانیم بازارهای خارجی را هم کسب نماییم.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"