کد خبر: ۲۵۳۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
گروه بین الملل: اشکودا، برای مراسم تیونینگ سالانه Worthersee که در آخر ماه می برگزار می شود، Citigo خود را از یک خودروی شهری به خودرویی اسپرت تبدیل کرده است.

معرفی کانسپتی جدید از اشکودا

گروه بین الملل: اشکودا، برای مراسم تیونینگ سالانه Worthersee  که در آخر ماه می برگزار می شود، Citigo خود را از یک خودروی شهری به خودرویی اسپرت تبدیل کرده است.

به گزارش خبرخودرو، این کانسپت که برای اولین بار معرفی شده CitiJet نامیده می شود و توسط 16 کارآموز اشکودا با همکاری بخش طراحی اصلی این خودروساز طراحی شده است.

این کارآموزان که همگی در حال به اتمام رساندن دوره آموزشی 3 یا 4 ساله در مدرسه فنی و حرفه ای مهندسی مکانیک اشکودا هستند آزاد بودند تا تفسیر نهایی خود از این برند را نشان دهند. نتیجه این کار یک خودروی دو سرنشینه بدون سقف با سبک یک اسپیدستر و تعدادی لوازم جانبی اسپرت است.

رنگ سفید و آبی متالیک، رینگ های 40 سانتی متری و یک اسپویلر دست ساز کمک می کنند این کانسپت مدلی برجسته باشد. زیر کاپوت این خودرو موتور 1.0 لیتری سه سیلندر بنزینی استاندارد با قدرت 74 اسب بخار نصب شده است. در داخل این خودرو تودوزی چرمی قرمز و استریوی 300W ارتقا یاقته به همراه یک سیستم LED آبی تعبیه شده است.

متاسفانه هیچ برنامه ای برای تولید این خودرو وجود ندارد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"