کد خبر: ۲۵۴۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
گروه بین الملل: پورشه در نمایشگاه خودروی پکن سال 2014 از پورشه باکستر GTS و پورشه کایمن GTS جدید رونمایی کرد.

معرفی نسخه GTS از دو مدل پورشه

گروه بین الملل: پورشه در نمایشگاه خودروی پکن سال 2014 از پورشه باکستر GTS و پورشه کایمن GTS جدید رونمایی کرد.

به گزارش خبرخودرو، هر دوی این خودروها از موتورهای قبلی خود بهره می برند اما گشتاور و قدرت آن ها افزایش یافته است.

پورشه باکستر GTS دارای موتور 3.4 لیتری flat-six باکسر به کار رفته در باکستر S است. پورشه این موتور را تنظیم مجدد کرده و با 15 اسب بخار قدرت بیش تر نیروی آن را به 330 اسب بخار در دور 6700 rpm رسانده است. گشتاور این موتور نیز از 360 به 370 نیوتون متر افزایش یافته است.

پورشه اعلام کرده که باکستر GTS با موتور نصب شده در وسط بر شاسی های پورشه اکتیو ساسپنشن منجمنت (Porsche Active Suspension Management) با ساختار آلومینیومی ساخته شده است. در حالی که این دو سرنشینه به طور استاندارد با گیربکس دستی شش سرعته عرضه می شودگیربکس PDK هفت سرعته پورشه گزینه ای انتخابی برای این خودرو است. شتاب صفر تا صد این خودرو 4.4 ثانیه است.

پورشه کایمن GTS نیز از موتور 3.4 لیتری flat-six باکسر به کار رفته در باکستر GTS بهره می برد. قدرت نسخه GTS این خودرو 15 اسب بخار بیش تر از کایمن S آن است و اکنون به 340 اسب بخار در دور 7400 rpm رسیده است. بیشینه گشتاور این موتور 380 نیوتون متر است.

مانند باکستر GTS، گیربکس دستی شش سرعته به صورت استاندارد در این خودرو عرضه می شود در حالی که نسخه PDK هفت سرعته گزینه انتخابی آن است. بیشینه سرعت این خودرو 285 کیلومتر بر ساعت است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"