کد خبر: ۲۵۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳

علت تاخیر و تعلل شورای رقابت در تعیین دستورالعمل قیمت گذاری خودرو

به گزارش خبر خودرو، عضو ناظر شورای رقابت گفت : با وجود پی گیری ها جهت برگزاری جلسه فوق العاده شورای رقابت ، نه تنها این جلسه برگزار نشد بلکه جلسه معمول این شورا نیز در هفته گذشته به دلیل نرسیدن به حدنصاب تشکیل نگردید.

عیسی امامی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، افزود :امید است در چهارشنبه این هفته جلسه شورای رقابت برگزار شود و در خصوص دستورالعمل قیمت گذاری خودرو تصمیم گیری شود.

وی تاکید کرد : در هفته گذشته  جلسه شورای رقابت به جهت حضور کمتر از دو سوم اعضاء تشکیل نشد اما انتظار می رود در هفته جاری جلسه شورا برگزار شود تا بتوانیم  مطالبات مردم و شرایطی که صنعت خودرو با آن روبروست را پاسخ گو باشیم.

وی با اشاره به اینکه تعیین دستورالعمل قیمت گذاری خودرو از مهمترین مباحث در دستور کار شورای رقابت است ، اظهار داشت : در جلسه این هفته شورای رقابت برای تعیین فرمول نهایی قیمت گذاری خودرو علاوه بر بررسی نقطه نظرات کارشناسی ، انتظارات مورد درخواست خودروسازان نیز در این راستا مورد توجه اعضا قرار خواهد گرفت.

وی گفت : با تشکیل این جلسه دستیابی به نتایج و دستورالعمل قطعی فرمول قیمت گذاری سرعت بیشتری خواهد یافت اما به نظر نمی رسد با این جلسه بررسی شورای رقابت در خصوص قیمت گذاری خودرو به نتیجه برسد.

عضو ناظر شورای رقابت تصریح کرد : از مواردی که مقرر گردید تا مورد بازنگری شورای رقابت قرار گیرد  بحث تاثیر کیفیت و مدل و نوع خودرو و همچنین عوامل تورم بخشی در فرمول قیمت گذاری خودرو بود .

امامی گفت : معتقدیم که شورای رقابت علاوه بر تعیین فرمول قیمت گذاری می تواند به موجب این فرمول ،اعلام قیمت نیز نماید.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"