کد خبر: ۲۶۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۳

تغییر فرهنگ سرویس ادواری خودروها ، چالش بزرگ شرکت های خدمات پس از فروش

به گزارش خبر خودرو، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو فرهنگ سازی  جهت الزام انجام سرویس های ادواری را از اهداف این شرکت اعلام کرد و گفت: هم اکنون شرکت مدیران خودرو فرهنگ سازی جهت الزام انجام سرویس های ادواری را در دستور کار خود قرار داده است تا مشتریان به طور قطعی برای تداوم شرایط گارانتی ،جهت انجام این سرویس ها به نمایندگی های مجاز مراجعه کنند.

رادین پیمان فر در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ،ضمن انتقاد از فرهنگ جاری ، مبنی بر مراجعه دارندگان خودرو به شبکه نمایندگی های مجاز ، پس از وقوع خرابی در خودرو افزود : پیشگیری از خرابی از طریق انجام به موقع سرویس های ادواری نه تنها باعث صرفه جویی در وقت و هزینه دارنده خودرو می گردد بلکه با بهبود عملکرد خودرو نقش موثری در افزایش ایمنی سرنشینان نیز خواهد داشت .

وی تغییر این فرهنگ را چالش بزرگ پیش روی همه شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش دانسته و خواستار مشارکت جمعی آنها در تغییر این فرهنگ شد . 

وی همچنین با اشاره به فعالیت 115 نمایندگی شرکت مدیران خودرو در سراسر کشور، از برنامه توسعه شبکه نمایندگی های آن شرکت در سال جاری خبر داد و گفت: افزایش 20 درصدی تعداد نمایندگی ها  و در کنار آن افزایش عملکرد نمایندگان فعلی، از برنامه های در دستور کار شرکت در سال جاری است .

پیمان فر در ادامه به موضوع جایگاه مشتری مداری در حوزه خدمات پس از فروش پرداخت و گفت: متاسفانه در حال حاضر مشتری مداری در خدمات پس از فروش در اذهان عموم مردم شعاری بیش نبوده  و فعالیت های  جدی و قابل لمس در این راستا در کشور بسیار کند صورت می گیرد .

وی افزایش رضایتمندی مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش را از دیگر اهداف  مورد تاکید شرکت مدیران خودرو ذکر کرد و اظهار داشت: هر چند فعالیت های جدی در حوزه خدمات پس از فروش در حال پی گیری است تا دیدگاه کنونی در این خصوص تغییر کند اما همچنان فاصله زیادی تا کسب رضایت  کامل مشتریان وجود دارد.

وی در پایان ضمن تشریح شرایط موجود در بازار خدمات پس از فروش خودرو و سودآوری آن که باعث  افزایش بیش از پیش تعمیرگاه های مستقل و گاها فاقد صلاحیت لازم گردیده است گفت:  با تاکید بر مزیت های رقابتی شبکه نمایندگان مجاز شامل پرسنل مجرب و آموزش دیده ، ابزار مخصوص  و تجهیزات تعمیرگاهی مناسب ،قطعات یدکی اصلی و قیمت مناسب تعمیرات ، ترغیب و تشویق مالکان خودرو ها به استفاده از این امکانات ، از اولویت های کاری شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو می باشد.  

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"