کد خبر: ۲۶۶۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۹ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۳

فازس: سرمربی تیم ملی والیبال ایران اعلام کرد بازیکنان تیم ملی دوست ندارد راهی لیگ‌های اروپایی شوند.

پس از درخشش تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی، بازیکنان این تیم مورد توجه بسیاری از تیم‌های خارجی قرار گرفته‌اند.

تاکنون هیچ یک از تیم‌های اروپایی موفق نشده‌اند حتا یک بازیکن از تیم ملی والیبال ایران را به تیم‌هایشان ببرند. همه آنها تصمیم گرفتند در تیم‌های داخلی ایران باقی بمانند و با آنها قرارداد امضا کردند.

اسلوبودان کواچ که سرمربی والیبال بزرگسالان ایران است در این زمینه صحبت‌هایی انجام داده‌ است. وی در این خصوص گفت: همه شاگردان من قراردادهای خوبی با تیم‌هایشان در داخل ایران دارند. برای مثال اگر بازیکنی در لیگ والیبال ایران سالیانه 300 هزار یورو درآمد داشته باشد و پیشنهادی از اروپا به دستش برسد که نیمی از دریافتی وی در ایران باشد، بدون شک او این پیشنهاد را رد می‌کند.

کواچ که با plusliga.pl مصاحبه می‌کرد در ادامه گفت: اگر بخواهم صادقانه بگویم، دوست دارم تعدادی از بازیکنان ایران راهی باشگاه‌های اروپایی شوند زیرا می‌توانند راهی تیم‌ها و لیگ‌های بزرگ و قدرتمند شوند. آنجا آنها باید برای قرار گرفتن در ترکیب تیم تلاش زیادی کنند. آنها می‌آموزند که باید تلاش کنند که این موضوع می‌تواند سطح تیم ملی را بالاتر از این که هست ببرد. تلاش کردم آنها را متقاعد به انجام این کار کنم اما تنها جوابی که شنیدم این بود که اروپایی‌ها پول خوبی نمی‌پردازند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"