کد خبر: ۲۷۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۲۵ مهر ۱۳۸۶
به گزارش خبرخودرو ، 180 دستگاه خودروي مشكوفه در اگاهي تهران بزرگ بدون مالك است .

180 دستگاه خودرو سرقتي كشف شده بدون مالك در آگاهي تهران بزرگ

به گزارش خبرخودرو ، 180 دستگاه خودروي مشكوفه در اگاهي تهران بزرگ بدون مالك است .

به گزارش خبرنگار خبرخودرو، رئيس پليس اگاهي تهران بزرگ با اعلام اين خبر گفت : 180 دستگاه خودروي مشكوفه به دليل از بين رفتن اصالت اصلي و شماره هاي شاسي و بدنه مالك ان هنوز پيدا نشده است .

عباسعلي محمديان اضافه كرد: مالكان خودروهايي كه وسايل نقيله انها از سال 1360 تاكنون به سرقت رفته و تاكنون موفق به كشفشان نشده اند مي توانند تا سي ام مهر جهت شناسايي خودرو خود به اگاهي تهران بزرگ مراجعه كنند .

وي اضافه كرد : اين 180 خودرو عمدتا پيكان و انواع ديگر خودروها بوده و همگي آنها از خودروهاي قديمي است.

وي همچنين از كشف تعداد زيادي از لوازم خودرو از جمله لاستيك تاير ، رينگ و ضبط و پخش اتومبيل خبر داد و گفت : بر اين اساس در بازرسي از محل نگهداري اموال مسروقه از سوي متهمان و دستگيري مالخران تعداد زيادي لاستيك تاير ، رينگ و ضبط و پخش اتومبيل كشف شده است كه عليرغم اطلاع به مالكان تعداد زيادي از انها براي تحويل انها مراجعه نكرده اند .

او افزود : ان دسته از افرادي كه تاكنون از بيمه و يا با مراجعه به پليس اگاهي خسارت و يا مال خود را دريافت نكرده اند مي توانند در طول هفته ناجا و بعد از ان با ارايه پرونده به نمايشگاه نيروي انتظامي تهران بزرگ در فرهنگسراي بهمن مراجعه و با ارايه مدارك مال سرقتي خودروهاي محل اموال خود را دريافت كنند.

وي اضافه كرد: اين اموال از اول فروردين 84 تا پايان سال 85 براي لاستيك ها و تاير سرقتي و از اول فروردين 84 تا يكم شهريور 86 براي راديو پخش هاي سرقتي مي توانند مراجعه كنند .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"