کد خبر: ۲۷۷۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۲۷ مهر ۱۳۹۳
در مراسم معرفي صادر كنندگان نمونه كشور
به گزارش خبرخودرو ، سازمان خدمات پس از فروش سايپا موفق شد در بخش صادرات قطعات خودرو عنوان صادركننده نمونه ملي را از آن خود نمايد.

بازهم سايپا يدك در صادرات قطعات خودرو بر صدر نشست

به گزارش خبرخودرو ، سازمان خدمات پس از فروش سايپا موفق شد در بخش صادرات قطعات خودرو  عنوان صادركننده نمونه ملي را از آن خود نمايد.

استقبال خوب مشتريان خارجي از خدمات ارائه شده، حجم صادرات قطعات يدكي در سال 92، رشد ساليانه صادرات ، تداوم بيش از 11 سال حضور در بازارهاي صادراتي، تعدد بازارهاي صادراتي، كسب گواهينامه‌هاي كيفي مختلف از موسسات معتبر بين‌المللي، آموزش بهينه كاركنان شركت و نمايندگي‌هاي خارج از كشور، سطح بالاي توانمندي‌هاي منابع انساني، عضويت در انجمن‌ها و تشكل‌هاي تخصصي صادراتي و در نهايت به كار گيري كليه امكانات و توانايي‌ها، از جمله عوامل موثر در انتخاب سايپايدك به عنوان صادركننده نمونه كشور در بخش صادرات قطعات خودرو مي‌باشد.

بنا بر همين گزارش سايپايدك در سالهاي 91 و 92  نيز موفق به كسب  عنوان صادركننده برتر كشور شده و امسال توانست در جايگاه صادر كننده نمونه كشور در گروه قطعات يدكي و مجموعه هاي خودرو قرار گيرد . همچنين اين شركت در دوره‌هاي گذشته همراه با گروه خودروسازي سايپا نيز  موفق به كسب عنوان صادر كننده نمونه شده بود.

اين شركت ضمن انجام برنامه‌ريزي راهبردي جهت گسترش حضور خود در بازارهاي صادراتي با هدف ارتقاء برند سايپا و نيز ارتقاء سطح كيفي خدمات ارائه شده توسط شبكه خارج از كشور به مشتريان نهايي ، با همكاري واحدهاي تخصصي شركت، اقداماتي مانند بازار يابي، تامين و ارسال قطعات يدكي تحت برند سايپا ، استانداردسازي شبكه خدمات پس از فروش را انجام داده است.

برگزاري دوره‌هاي آموزشي ستادي و فني براي شبكه در محل نمايندگي‌ها و نيز در مركز آموزش سايپايدك، ارائه مشاوره‌هاي فني، ايجاد بسترهاي نرم‌افزاري، سفارش‌گذاري، تأمين و ارسال ابزار مخصوص و دستگاه عيب‌ياب، برنامه‌ريزي و اجراي برنامه‌هاي تبليغاتي در بازارهاي اصلي و برگزاري همايش نمايندگان خارج از كشور در ايران نيز از جمله اقدامات انجام شده توسط مديريت صادرات سايپايدك مي‌باشد.

شايان ذكر است كشورهاي حوزه خاورميانه، آفريقا، آسياي ميانه و آمريكاي لاتين از جمله بازارهاي عمده صادرات سايپايدك مي‌باشند و نمايندگي‌هاي اين شركت در بازارهاي عراق، سوريه، ونزوئلا، آذربايجان، سودان، مصر، الجزاير، ليبي، نيجر ، تركمنستان ، كامرون، غنا ،سنگال، نيجريه و اوكراين فعال مي‌باشند.

در پايان لازم به ذكر است با توجه به سياست هاي سازمان توسعه تجارت و ديگر نهادهاي تصميم گير در انتصاب شركت هاي صادر كننده نمونه در سالهاي گذشته ، اين شركت نقش بسزايي در كسب عنوان صادر كننده ممتاز توسط شركت سايپا در 2 سال گذشته ايفا كرده است .

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"