کد خبر: ۲۷۸۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۰۱ آبان ۱۳۹۳
گروه بین الملل: جگوار لند روور، شرکت بریتانیایی تحت تملک تاتا موتورز، اولین تاسیسات تولیدی خود در چین را در شهر چانگشو واقع در 110 کیلومتری شمال غرب شانگهای افتتاح کرد.

آغاز به کار اولین کارخانه JLR در چین

گروه بین الملل: جگوار لند روور، شرکت بریتانیایی تحت تملک تاتا موتورز، اولین تاسیسات تولیدی خود در چین را در شهر چانگشو واقع  در 110 کیلومتری شمال غرب شانگهای افتتاح کرد.

به گزارش خبر خودرو، در مراسم افتتاح مجتمع مونتاژ 130 هزار دستگاهی، مدیران این خودروساز لوکس به بیان نظرات خود در مورد بزرگترین بازار اتومبیل جهان پرداختند. با ایجاد این واحد امکان کاهش هزینه ها و تسریع در عرضه محصولات به مشتریان بومی وجود دارد لذا لند روور خواهد توانست امسال سهم خود از بازار را به 10% برساند. اولین مدلی  که قرار است در این واحد تولید شود رینج روور اووک می باشد و پس از آن دیسکاوری اسپرت جدید را مونتاژ نماید. در واقع این خط در سال 2016 سه محصول متفاوت را تولید می کند که یکی از آن ها تحت برند جگوار خواهد بود.

باب گریس، مدیر جگوار لند روور چین، گفت: در حال حاضر بزرگترین بازار روی زمین «مشتری» اصلی جگوار لند روور بوده و انتظار فروش سالانه 120 هزار دستگاهی در آن داریم.

طبق اعلام JLR تولید بومی مدل پر فروش اووک باعث کاهش 15 درصدی قیمت آن شده و شرایط بهتری را برای شرکت در مقابل کرایسلر، جیپ و محصولات آئودی فراهم خواهد کرد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"