کد خبر: ۲۸۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۲ - ۱۸ آبان ۱۳۹۳

تولید وانت پیکاپ ریچ حاصل مدیریت توانمند در پارس خودرو است

به گزارش خبر خودرو ، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : تولید و عرضه خودروهای با کیفیتی مانند ریچ توسط شرکت پارس خودرو به همت مدیریت صحیح و توانمند و به برکت تحریم ها صورت گرفته است.

حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، افزود : خوشبختانه تحریم ها فرصت های خوبی برای صنعت کشور و به خصوص صنعت خودرو فراهم نمود و موجب طراحی پلت فرم ها و عرضه خودروهای جدیدی توسط شرکتهای داخلی از جمله پارس خودرو گردید.

وی تاکید کرد : تحریم ها باعث شد تا حرکت های خوبی برای تنوع در  تولید و عرضه محصولاتی مطابق با سلایق و نیاز جامعه در صنعت خودرو ایران صورت گیرد.

وی اظهار داشت :  شرکت پارس خودرو در این مدت همراستا با صنعت خودرو ایران نوآوری ها و حرکت های خوبی را در تولید و عرضه محصولات جدید داشته که قابل تقدیر است.

نماینده شهریار در خانه ملت تصریح کرد : البته در صورتی که شرکتهای  خودروساز در حوزه طراحی پلت فرم و نیروی محرک خودروها تلاش بیشتری نمایند استقبال خوبی از تولیدات داخلی خواهد شد.

گروسی افزود : قطعا این توانایی با گذشت بیش از 50 سال تلاش در این عرصه از صنعت در خودروسازان داخلی وجود داشته و قادرند تا در حوزه طراحی پلت فرم و عرضه خودروهای جدید حرکت های جدی تری را داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت عرضه خدمات پس از فروش مناسب همزمان با ارائه محصولات جدید تاکید کرد : البته ارائه خدمات پس از فروش گسترده در خودروهایی که بیشتر با کاربری حمل بار عرضه می شوند قطعا اهمیت زیادتری دارد که خوشبختانه در محصول جدید ریچ که توسط شرکت پارس خودرو ارائه شده این امکان فراهم شده است.

وی گفت : مسلما خدمات پس از فروش وسیع و گسترده در وانت پیکاپ ریچ  در کسب رضایتمندی مصرف کنندگان تاثیر زیادی خواهد داشت.

وی تاکید کرد : امید است سایر شرکتهای خودروساز نیز در موضوع خدمات پس از فروش گسترده در اهتمام جدی را داشته باشند.

وی همچنین به اهمیت مصرف سوخت و استحکام خودروهای حمل و نقل پرداخت و اظهار داشت : موضوعی که در خودروهای کار باید مورد توجه قرار گیرد کاهش مصرف سوخت و آلایندگی و استحکام لازم در این خودروهاست که در وانت ریچ لحاظ شده است.

وی در ادامه به نقش اساسی مدیریت در ارائه محصولات با کیفیت در شرکتهای خودروساز اشاره کرد و گفت : همواره مدیریت نقش مهم و اساسی را در عرضه محصولات با کیفیت در شرکتهای خودروساز داشته و حرف اول را در این زمینه می زند که طبعا تولید خودرو وانت پیکاپ ریچ نیز در راستای همین تلاش و توان مدیریتی صورت گرفته است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"