کد خبر: ۲۸۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۰۷ دی ۱۳۹۳
گروه بین الملل: رم پرومستر سیتی جدید مدل 2015 تنها یک ون تجاری کوچک نیست بلکه به عنوان یک سواری نیز محسوب می شود.

رم پرومستر سیتی مدل 2015، نیسان و فورد را به چالش می کشد

گروه بین الملل: رم پرومستر سیتی جدید مدل 2015 تنها یک ون تجاری کوچک نیست بلکه به عنوان یک سواری نیز محسوب می شود.

به گزارش خبرخودرو، رم نسخه ای پنج سرنشینه از این ون بارکش کوچک ارزان را عرضه می کند که قبل از آغاز سال نو میلادی روانه نمایندگی های فروش خواهد شد. پرومستر سیتی که دارای قطعات مشترک بسیاری با فیات دوبلو است در ترکیه ساخته شده و به ایالات متحده صادر می شود.

سپس این خودرو در بالتیمور مریلند به بارکشی دو سرنشینه به نامTradesman  یا ونی پنج سرنشینه به نام واگن تبدیل می شود. هر دو مدل Tradesman و واگن برای نسخه پایه یا SLT این خودرو موجود هستند. رم پرومستر سیتی در تمام نمایندگی های رم موجود خواهد بود.

مدیر برند رم، Bob Hegbloom پیش بینی می کند از هر 5 ون پرومستر سیتی فروخته شده در ایالات متحده 4 دستگاه بارکش باشند. وی نسخه واگن پرومستر سیتی را به عنوان بسته ارتقایی خوبی توصیف می کند چرا که نه تنها فضای بار کافی دارد بلکه قابلیت جابه جایی پنج سرنشین را نیز دارد.

وی اظهار داشت حتی نمایندگان رم نیز کمی از عرضه نسخه سواری این خودرو غافلگیر شده اند که تقاضای زیادی از طرف ناوگان های تاکسیرانی خواهد داشت. گمان می رود پرومستر سیتی با نسخه های سواری و بارکش کشیده فورد ترانزیت کانکت و نیسان NV200 رقابت کند.

پرومستر سیتی از موتور 2.4 لیتری چهار خطی و گیربکس 9 سرعته به کار رفته در سدان کرایسلر 200 و جیپ چروکی بهره می برد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"