کد خبر: ۲۹۶۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۳
گروه بین الملل: لند روور فراخوان جدیدی را برای خودروی رنج روور اسپرت و LR4 اعلام کرده است.

اعلام فراخوانی کاملا متفاوت توسط لندروور

گروه بین الملل: لند روور فراخوان جدیدی را برای خودروی رنج روور اسپرت و LR4 اعلام کرده است.

به گزارش خبر خودرو، پس از مشکل کیسه های هوای سرنشینان جلو که همین چندی پیش موجب جمع آوری خودروهای رنج روور و رنج روور اسپرت شد این بار لندروور فراخوان جدیدی را برای رنج روور اسپرت و LR4 اعلام کرد. طبق اعلامیه اداره ملی ایمنی جاده ای ایالات متحده (NHTSA) خودروهای مشمول این طرح دارای موتور 3.0 لیتری V6 سوپرشارژی هستند که ممکن است برخی اتصالات سامانه انتقال گشتاور آن ها به درستی صورت نگرفته باشد که این امر باعث جدا شدن آن از میل لنگ شود.

NHTSA در خلاصه این فراخوان گفت: ممکن است به دلیل عدم بستن صحیح اتصالات، ارتباط میان موتور و میل لنگ قطع شده که این امر می تواند موجب از دست رفتن نیروی تولیدی و لذا افزایش احتمال وقوع تصادف گردد.

رنج روور اسپرت مشمول این طرح بین سال های 2014 تا 2015 تولید شده اند و تاریخ تولید خودروهای LR4 نیز سال 2014 می باشد. اما جالب ترین نکته در مورد این فراخوان آن است که این اعلامیه ها ازسوی شرکت تولید کننده و مقامات فدرال فقط و فقط برای دو دستگاه خودرو منتشر شده است که می تواند ضمن نشان دادن حساسیت و تعهد شرکت تولید کننده درس های بسیاری برای خودرو سازان نوپا داشته باشد.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"