کد خبر: ۲۹۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو ،‌ سخنگوی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: استفاده از تاکسی موجب افزایش امنیت تردد بانوان و کودکان می شود.

افزایش امنیت تردد بانوان و کودکان با استفاده از تاکسی

به گزارش خبرخودرو ،‌ سخنگوی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: استفاده از تاکسی موجب افزایش امنیت تردد بانوان و کودکان می شود.

اسماعیل زندپور افزود: دیدگاه شهروندان نسبت به سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین دید ایمن و مطمئنی است بنابراین وظیفه پرسنل و تاکسیرانان فعال تحت نظارت این سازمان نیز ارائه خدمات توأم با اطمینان به شهروندان است.

وی اضافه کرد: سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین سعی کرده با انتخاب شعار«تاکسی امن ترین، تاکسیران امین ترین و تاکسیرانی مطمئن ترین» به شهروندان آرامش خاطر لازم در ترددهای درون شهری و برون شهری را  بدهد.

 سخنگوی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین عنوان کرد: در این میان استفاده بانوان و کودکان از تاکسی های تحت نظارت سازمان تاکسیرانی که مجهز به آرم و علائم سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین است، اهمیت دوچندانی دارد.

زندپور تصریح کرد: استفاده  بانوان و کودکان از خدمات سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ضمن ارائه خدمات لازم به این دسته از شهروندان آرامش خاطر آنان در ترددها را نیز تأمین می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: براین اساس از شهروندان قزوینی به ویژه بانوان و کودکان تقاضا می شود در ترددهای خود در ساعات مختلف شبانه روز به منظور دریافت خدمات مطلوب و تأمین امنیت خود از خدمات سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین استفاده کنند.

سخنگوی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین یادآور شد: استفاده از تاکسی های تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در ساعات مختلف شبانه روز موجب حمایت از این قشر پرتلاش شده و انگیزه آنان برای سرویس دهی به شهروندان را دوچندان می کند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"