کد خبر: ۲۹۹۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
گروه بین الملل: فورد اورست 2015 در نمایشگاه اتومبیل بانکوک رونمایی و اعلام شد که فروش آن به زودی آغاز خواهد گردید.

معرفی یک شاسی بلند متفاوت در نمایشگاه تایلند

گروه بین الملل: فورد اورست 2015 در نمایشگاه اتومبیل بانکوک رونمایی و اعلام شد که فروش آن به زودی آغاز خواهد گردید.

به گزارش خبر خودرو، فورد اورست مدل 2015 دارای بدنه  قالبی، کمک فنرها وسامانه تعلیق جدیدی است که به دلیل طراحی خاصی که دارد بیشتر حس رانندگی با یک خودروی آنرود را القا می کند. این محصول دارای سامانه مدیریت حرکت بر روی ناهمواری ها است و مجهز به چهار حالت رانندگی عادی، برف / چمن، ماسه و صخره می باشد.

در اتاق اورست تلاش شده میزان صدا تا حد مطلوبی کاهش پیدا کند، از صندلی های ردیف سوم برقی استفاده شود و خودرو به امکانات جدیدی نظیر سامانه پارک نیمه خودکار، سامانه سرگرمی اطلاعاتی SYNC2، ده بلندگوی صوتی با ساب ووفر، سانروف پانورامیک، سامانه کنترل پایایی، سامانه مشاهده نقاط کور و سامانه هشداری ترافیک مجهز گردد.

این خودرو از لحاظ ظاهری تشابهاتی با پیکاپ فیس لیفت رینجر دارد و به چراغ های LED روز و زنون دوقلو مجهز شده است. محصول فوق دارای یک موتور 3.2 لیتری Duratorq توربو شارژ دیزلی به توان 147 کیلووات و گشتاور 470 نیوتون متر است. البته یک موتور کوچک تر 2.2 لیتری Duratorq چهار سیلندر توربودیزل به توان  118KW و گشتاور 385 Nm نیز به همراه جعبه دنده های شش سرعته دستی یا خودکار برای آن در نظر گرفته شده است.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"