کد خبر: ۳۰۰۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۷ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۴

جانشین فرماندهی انتظامی كاشمر در تشریح این خبر گفت: در پی شكایت زن جوانی در خصوص كلاهبرداری مردی به نام اسكندر از وی، موضوع در دستور كار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

 
سرهنگ حسن هوشنگی افزود: در تحقیقات به عمل آمده از شاكی پرونده مشخص شد، فردی كلاهبردار به نام اسكندر 35 ساله با معرفی خود به عنوان مامور یكی از ادارات دولتی پس از جلب اعتماد با شاكی ازدواج و سپس تحت عناوین مختلف ، مبلغ 25 میلیون ریال از وی اخاذی كرده است.
 
ماموران دایره مبارزه با جعل و كلاهبرداری پلیس آگاهی پس از بررسی دقیق موضوع با یك سری تحقیقات میدانی محل اختفای فرد مامورنما را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی او را در اقدامی ضربتی دستگیر كردند.
 
هوشنگی تصریح كرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده در ابتدا منكر هرگونه كلاهبرداری بود كه در ادامه بازجویی ها با مواجهه با ادله محكم به جرم خود مبنی بر استفاده از عناوین دولتی و كلاهبرداری و اخاذی از زنان جوان اعتراف كرد.
 
جانشین انتظامی شهرستان كاشمر با بیان اینكه متهم در تحقیقات تكمیلی به 4 فقره كلاهبرداری با همین شیوه اعتراف كرد گفت: فرد مامورنما پس از شناسایی طعمه مورد نظر، با معرفی خود به عنوان مامور و جلب اعتماد او پس از چند جلسه ملاقات به صورت غیر رسمی( بدون ثبت محضری) با آنان ازدواج و پس از مدتی كه از آنان اخاذی و  با بهانه های واهی آنها را طلاق داده است.
 
وی خاطر نشان كرد: متهم به اتهام جعل عنوان، فریب در ازدواج، كلاهبرداری و عدم ثبت واقعه ازدواج در دفاتر رسمی با وثیقه یك میلیارد ریالی با دستور مقام قضایی روانه زندان شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"