کد خبر: ۳۰۳۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو ، دوازدهمین کنفرانس بین المللی بازرسی خودرو در تاریخ 25 تا 27 فروردین ماه سال جاری با حضور نمایندگان شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در امارات متحده عربی برگزار شد.

دوازدهمین کنفرانس بین المللی بازرسی خودرو برگزار شد

به گزارش خبرخودرو ، دوازدهمین کنفرانس بین المللی بازرسی خودرو در تاریخ 25 تا 27 فروردین ماه سال جاری با حضور نمایندگان شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در امارات متحده عربی برگزار شد. 

در این کنفرانس موضوعات مرتبط با تست خودرو و چشم انداز آن تا سال 2025، صنعت معاینه فنی و آزمون جاده‌ای خودرو مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

مهندس سعید تاجیک معاون اجرایی مدیر عامل و مهندس محمد طاهریان مدیر محیط‌زیست و پروژه‌ها به عنوان نمایندگان شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در این کنفرانس شرکت نمودند.

در حاشیه این کنفرانس و در راستای توسعه فعالیت های بین المللی و انتشار قابلیتهای اجرایی ISQI، مهندس سعید تاجیک معاون اجرایی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با مسئولین شرکت های بازرسی بین المللی از جمله Ing. Gerd Neumann .Dr مدیر عامل شرکت DEKRA، Ron Oliver مدیریت اجرایی CITA، Kari Hakuli مدیر عامل شرکت CIECA، Helge Schmidt مدیر آلایندگی خودرو و موتورسیکلت شرکت TUV NORD و Adib Ketuly مدیر حوزه آفریقا و خاورمیانه شرکت CAR-O-LINER دیدار کرده و درخصوص همکاری های متقابل گفتگو نمودند.

همچنین با توجه به گسترش صنعت معاینه فنی در آینده و لزوم توسعه فعالیتهای نظارتی، از مرکز مکانیزه معاینه فنی کشور امارات (تسجیل) بازدید فنی به عمل آمد.

لازم به ذکر است کمیته بین المللی بازرسی خودرو که در بروکسل بلژیک مستقر است کلیه سازمان‌ها و ذی‌نفعان حوزه خودرو اعم از بخش دولتی، خصوصی، مراکز معاینه فنی، مراکز آزمون و تولید‌کنندگان تجهیزات تست خودرو که تمایل به همکاری و تبادل اطلاعات دارند را تحت پوشش قرار می‌دهد. این انجمن یکی از مراکزی است که بهترین شیوه‌ها و روش‌های بازرسی خودرو را بر پایه استانداردهای تدوین شده بین‌المللی ارائه می‌نماید.

کمیته بین المللی بازرسی خودرو توسط کمیسیون اتحادیه اروپا و کمیسیون اقتصادی سازمان ملل اروپا (به ویژه مجمع جهانی هماهنگ سازی مقررات خودرو WP 29') به عنوان بازرس آزمون صلاحیت جاده شناخته شده است.

برگزاری کنفرانسها و کارگاه‌های آموزشی در موضوعاتی چون آموزش، گازهای آلاینده خروجی، آلودگی صوتی، تکنولوژی‌های جدید، تضمین کیفیت و اعتبار، سیستم‌های ترمز، موارد بازرسی، امکانات و تجهیزات، معیارهای رد/ قبول بازرسی، سیستم پایگاه داده، تجزیه و تحلیل داده‌ها و... از جمله فعالیت های این کمیته است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"