کد خبر: ۳۰۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
گروه بین الملل: فیس لیفت هیوندای i40 رسما در بازار بریتانیا قیمت گذاری و بهای پایه آن 19600 پوند تعیین گردید.

اعلام قیمت و جزئیات هیوندای i40 جدید

گروه بین الملل: فیس لیفت هیوندای i40 رسما در بازار بریتانیا قیمت گذاری و بهای پایه آن 19600 پوند تعیین گردید.

به گزارش خبر خودرو، پس از یک ماه از معرفی فیس لیفت i40 در نمایشگاه ژنو، این خودرو آماده ورود به نمایندگی های فروش در سراسر بریتانیا شده است.

قیمت نسخه پایه یا همان «S» از خودروی مذکور 19600 دلار می باشد و به ازای آن امکاناتی  نظیر فرمان چند منظوره باروکش چرم، سامانه تهویه هوا، رینگ های 16 اینچی، بلوتوث و چراغ های جلوی خودکار عرضه می گردد. نسخه SE Nav از این محصول که 21600 پوند قیمت دارد مجهز به سامانه ناوبری ماهواره ای، صفحه نمایشگر لمسی، سامانه راهنمای پارک، دوربین دید عقب، گرم کن صندلی های جلو، سامانه صوتی با هفت بلندگو و چراغ های مه شکن LED می باشد.

از سویی SE Nav Business علاوه بر امکانات فوق دارای حافظه صندلی راننده، سامانه استارت / استاپ و استارت دکمه ای است. این مدل با برچسب قیمتی 23100 پوند ارائه می شود.

 در نهایت نسخه 25600 پوندی Premium دارای امکاناتی نظیر رینگ های 18 اینچی آلیاژی، سانروف پانورامیک برقی و سامانه هشداری خروج از خط است. دو موتور 1.7 لیتری CRDi دیزل و یا CRDi به ترتیب با توان های 115 و 141 اسب بخار به همراه جعبه دنده های شش سرعته دستی و یا 7 سرعته DCT برای فیس لیفت i40 در نظر گرفته شده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"