کد خبر: ۳۰۵۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
گروه بین الملل: نسخه قابل تولید انبوه مک لارن P1 GRT که گفته می شود به زودی معرفی خواهد گردید توسط چند تصویر پیش فرش رایانه ای رونمایی گردید.

انتشار تصاویر جدید مک لارن P1 GRT

گروه بین الملل: نسخه قابل تولید انبوه مک لارن P1 GRT   که گفته می شود  به زودی معرفی خواهد گردید توسط چند تصویر پیش فرش رایانه ای رونمایی گردید.

به گزارش خبر خودرو، مک لارن اعلام کرده که برنامه هایی برای عرضه یک نسخه جاده ای از خودروی P1 GRT   را دارد اما طراحی چنین محصولی که خود براساس مدل مسابقه P1 طراحی شده کار دشواری به نظر می رسد.

اما انتظار می رود که محصول نهایی کمی قدرتمند تر از P1 فعلی باشد و به منظور کاهش وزن تا حدودی از تجهیزات جانبی آن کاسته شود. البته می توان استفاده از قطعات فیبر کربنی در بخش هایی از بدنه را نیز پیش بینی کرد. 

نسخه فعلی مک  لارنP1 GRT   با هدف حضور در مسابقات ساخته شده است. این محصول که در نمایشگاه ژنو 2015 معرفی گردید در مقایسه با نمونه معمولی حدود 50 میلی متر ارتفاع کم تر و 80 میلی متر عرض بیشتر دارد.

ابر خودروی مذکور مجهز به رینگ های 19 اینچی موتور اسپرت با تایرهای  پیرلی و باله عقبی بزرگتر است. به علاوه در ساخت شیشه ها  آن از مواد پلی کربنات و فیبر کربنی استفاده شده. این محصول همچنان دارای یک موتور 3.8 لیتری توربو دو قلو V8 به توان 800 اسب بخار و یک موتور الکتریکی 200 اسب بخاری است. تاکنون 40 دستگاه از این محصول به فروش رسیده.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"