کد خبر: ۳۰۸۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
گروه بین الملل: فورد اواخر سال گذشته نسل بعدی فورد فیگو را به عنوان کانسپت کا برای رسانه های برزیلی رونمایی کرده بود.

فورد نسل بعدی فیگو را معرفی کرد

گروه بین الملل: فورد اواخر سال گذشته نسل بعدی فورد فیگو را به عنوان کانسپت کا برای رسانه های برزیلی رونمایی کرده بود.

به گزارش خبرخودرو، این هاچ بک جدید چندین بار در حال تست در برزیل فاش شده بود و اکنون این خودروساز از مدل جدید خود برای بازار آفریقای جنوبی رونمایی کرده است.

کا که توسط فورد برزیل ساخته شده کانسپتی است که اساس نسل بعدی فیگو را نشان می دهد. اکنون این خودرو در کارخانه تولیدی فورد در هند تولید شده و به بازارهای دیگر صادر خواهد شد. این فیگوی جدید دارای اکثر قطعات مدل کانسپت آن است. قسمت جلوی این خودرو دارای جلوپنجره ای شبیه به آستون مارتین است که در اکثر محصولات جدید این خودروساز به چشم می خورد. فورد اکواسپرت و فیس لیفت فیستای جدید نیز از این جلوپنجره بهره می برند. طراحی و شکل چراغ های جلو و عقب این خودرو مشابه مدل کانسپت آن است البته لامپ های LED برای آن ها تعبیه نشده است.

گمان می رود در داخل این هاچ بک جدید تجهیزاتی مشابه سدان Aspire تعبیه شده باشد. این تجهیزات شامل کنترل دمای اتوماتیک، سیستم قابل تنظیم MyKey، بلوتوث و تشخیص صدا، ABS، ESP و کمک استارت در سراشیبی خواهد بود. هم چنین علاوه بر کیسه های هوای جلوی دوگانه استاندارد، کیسه های هوای کناری نیز به عنوان آپشنی برای این خودرو عرضه می شود.

گمان می رود مدل دیزلی فیگوی جدید دارای موتور 1.4 لیتری TDCI مدل کنونی این خودرو باشد. موتور 1.0 لیتری سه سیلندر اکوبوست بنزینی نیز برای مدل های پایه این خودرو موجود خواهد بود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"