کد خبر: ۳۰۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
گروه بین الملل: شاسی بلند جدید بنتلی بنتایگا با پوشش استتاری اندکی در حال تست در اروپا دیده شده است.

بنتلی شاسی بلند جدید خود را تست می کند

گروه بین الملل: شاسی بلند جدید بنتلی بنتایگا با پوشش استتاری اندکی در حال تست در اروپا دیده شده است.

به گزارش خبرخودرو، یک طراح با توجه به این خودروی فاش شده و تیزرهای منتشر شده از این شاسی بلند، طراحی تصوری اولین شاسی بلند بنتلی را منتشر کرده است.

چنان چه در طراحی اولیه و تیزرهای این خودرو دیده می شود، بنتلی طراحی قسمت جلوی این خودرو را با چراغ های جلوی چهارقلوی الهام گرفته از کانتیننتال GT به همراه جلوپنجره مخصوص بنتلی شاخص ساخته است در حالی که قسمت زیرین آن هواکش های بزرگی خواهد داشت.

هواداران بنتلی نظرات متفاوتی در مورد نیم رخ این خودرو خواهند داشت. بنتایگا مانند کانیتننتال GT دارای قسمت پشت متمایزی خواهد بود که حسی از مردانگی را به طراحی آن می دهد هم چنین هواکش های کناری B پرنده مشابه دیگر مدل های بنتلی در این خودرو دیده می شود. خط سقف این خودرو به سمت قسمت پشت زاویه دار آن کشیده شده که با مجموعه ای از چراغ های عقب قاب دار شبیه به کانتیننتال و یک جفت لوله اگزوز بیضی شکل بزرگ شاخص می شود.

اگرچه خط تولید موتور بنتلی بنتایگا تایید نشده گفته می شود که نیروی این خودرو از نسخه به روز شده موتور VAG 6.0 لیتری W12 TSI تامین خواهد شد.

هم چنین یک موتور 4.0 لیتری تواین توربو V8 و نسخه ای دیزلی نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است. بنتلی در سال 2017 نیز نسخه ای هیبریدی شارژی از بنتایگا را عرضه خواهد کرد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"