کد خبر: ۳۰۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۴

 

تسنیم: سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم تودیع و معارفه پلیس راهور ناجا و در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزار تودیع و معارفه پلیس راهور و پیشگیری نیروی انتظامی اظهارداشت: امیدواریم با تغییرات جدید انجام شده در نیروی انتظامی شتاب خدمت‌رسانی به مردم و احساس امنیت در جامعه افزایش یابد و سال جاری سالی آرام و توام با آسایش برای مردم باشد.

وی در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه آیا تجمعاتی به دنبال فراخوان شبکه‌های معاند به منظور تک نرخی شدن قیمت بنزین در شب گذشته رخ داده است یا خیر گفت: تا این ساعت هیچگونه مورد خاصی گزارش نشده و مردم فهیم ما هوشیارتر از آن هستند که با فراخوان‌های اینچنینی در دام شبکه‌های معاند بیفتند.

فرمانده ناجا  تصریح کرد: البته مسئولین محترم نیز به دنبال رفع دغدغه‌های مردم در این خصوص هستند.

* هدف پلیس افزایش درآمدزایی از محل جریمه‌ها نیست


وی در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران مبنی بر هدف پلیس برای افزایش نرخ جریمه‌ها در قانون جدید راهنمایی و رانندگی و شائبه درآمدزایی در این خصوص برای نیروی انتظامی اظهار داشت: هدف پلیس تنها ارتقای فرهنگ راهنمایی و رانندگی و افزایش آسایش مردم و در عین حال کاهش تلفات و خسارت‌های جانی است. و قوانین نیز در راستای این هدف تدوین شده است.

اشتری تاکید کرد: ما در قانون جدید راهنمایی و رانندگی به هیچ عنوان به دنبال افزایش جریمه‌ها و افزایش درآمدزایی از این محل نیستیم.

وی در پایان در پاسخ به سوال دیگر در خصوص وظایف پلیس در قرارگاه سایبری انتخابات خاطرنشان کرد: پلیس و نیروی انتظامی هر وظیفه‌ای که طبق قانون به آن محول شود انجام می‌دهد و در این خصوص به وظایف قانونی خود عمل خواهیم کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"