کد خبر: ۳۰۸۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۴
گروه بین الملل: هیوندای اولین خودروسازی است که سیستم سرگرمی داخل خودروی اندروید اتوی گوگل را برای سدان سوناتا مدل 2015 ارائه می کند.

سوناتا 2015 به اندروید اتو مجهز شد

گروه بین الملل: هیوندای اولین خودروسازی است که سیستم سرگرمی داخل خودروی اندروید اتوی گوگل را برای سدان سوناتا مدل 2015 ارائه می کند.

به گزارش خبرخودرو ، این خودروساز کره جنوبی در تلاش برای بهره گیری از اندروید اتو به منظور رقابت با خودروسازان رقیب خود در بازار بوده است.

این سیستم که ارتباطی واضح و رنگی برقرار می کند قبل از سیستم رقیب اپل یعنی کارپلی معرفی شده بود. زمانی که مشتریان از قابلیت های چنین تکنولوژی هایی باخبر شوند به سختی می توانند بدون آن ها زندگی کنند.

پتانسیل رشد این برنامه ها بسیار بالا است. هیوندای، آئودی، جنرال موتورز و هوندا اوایل سال 2014 با گوگل همکاری کردند تا اتحادی به عنوانOpen Automotive Alliance (اتحاد خودرویی گشترده) را شکل دهند.

نتیجه این همکاری ساخت اندروید اتو است که ماه ژوئن گذشته به طور رسمی رونمایی شد. خودروسازان بسیاری تصمیم دارند این تکنولوژی را در خودروهای آینده خود ارائه کنند. هیوندای سوناتا اولین خودرویی است که از کارخانه به سیستم اندروید اتو مجهز می شود البته این سیستم از ماه مارس در نمایندگی های خدمات پس از فروش موجود بوده است.

دلیل این تاخیر عرضه از کارخانه به کیفیت مربوط می شود. خودروسازان باید قبل از معرفی هر چیزی در بازار مخصوصا تکنولوژی های جدید، آن ها را به دقت تست کنند. هیوندای کارپلی اپل را نیز برای سوناتا عرضه خواهد کرد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"