کد خبر: ۳۰۹۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
گروه بین الملل: آلفا رومئو جایگزین 159 را که گفته می شود آلفا رومئو جیولیا نامیده خواهد شد 24 ژوئن در میلان رونمایی خواهد کرد.

طراحی اولیه غیر رسمی از آلفا رومئو جیولیا مدل 2016 منتشر شد

گروه بین الملل: آلفا رومئو جایگزین 159 را که گفته می شود آلفا رومئو جیولیا نامیده خواهد شد 24 ژوئن در میلان رونمایی خواهد کرد.

به گزارش خبرخودرو ، قبل از این رونمایی، طراحی اولیه ای غیررسمی از این سدان منتشر شده است که بدنه احتمالی آن را نشان می دهد.

این طراحی دارای برخی عناصر آلفا رومئو 4C و برخی عاصر مخصوص این مدل است. قسمت جلوی این خودرو با جلوپنجره سه گوش نمادین آلفا رومئو به همراه یک جفت چراغ جلوی افقی باریک و طراحی کلی مشابه 4C شاخص می شود.

نیم رخ این خودرو مانند هر سدان ایتالیایی دارای خطوط نماد احساس خواهد بود که ویژگی های اسپرت جیولیا را برجسته می سازد در حالی که در قسمت پشت آن مجموعه ای از چراغ های عقب الهام گرفته از جیولیتا به همراه در صندوق عقب شبیه 4C تعبیه شده است.

این سدان جدید آلفا رومئو دارای قطعاتی مشترک با پلتفرم کلاس E فیات کرایسلر خواهد بود که در مازراتی گیبلی به کار رفته است. هم چنین این دو خودرو خط تولید موتور مشترکی متشکل از 3.0 لیتری V6 بنزینی با قدرت های 330 و 400 اسب بخار و 3.0 لیتری V6 توربودیزل با قدرت 271 اسب بخار خواهند بود.

گمان می رود گیربکس اتوماتیک هشت سرعته گیبلی نیز برای انتقال نیروی جیولیا در نظر گرفته شده باشد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"