کد خبر: ۳۱۷۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
به گزارش خبر خودرو ،طی مراسمی که چهارشنبه شب با حضور جمعی از مسئولان ، نمایندگان مجلس و استاندارد تهران در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد از دو خودرو "ولکس C30" و راین V5 " شرکت خودروسازان راین رونمایی شد.

شرکت خودروسازان راین از دو محصول جدید خود رونمایی کرد

به گزارش خبر خودرو ، در مراسمی از دو خودرو جدید شرکت خودروسازان راین رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبر خودرو ، طی مراسمی که چهارشنبه شب با حضور جمعی از مسئولان ، نمایندگان مجلس و استاندارد تهران در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد از دو خودرو "ولکس C30" و راین V5 " شرکت خودروسازان راین رونمایی شد.

سخنگوی شرکت خودروسازان راین در حاشیه این مراسم و نشستی با خبرنگاران گفت : خودروی ولکس C30 اتومات ، محصولی کم مصرف و با استهلاک پایین و مناسب برای خانواده هاست.

امید رضا طالشیان در ادامه آمار مراجعه دارندگان محصول ولکس C30 این شرکت به شبکه خدمات پس از فروش را کمتر از یک درصد اعلام کرد و افزود: در سال 93 میزان مراجعه دارندگان خودرو ولکس به نمایندگی ها برای دریافت خدمات دوره گارانتی زیر یک درصد بوده است.

وی همچنین از آغاز پیش فروش ولکس  C30خبر داد و گفت : پیش فروش خودرو جدید ولکس C30 اتومات از شنبه 3 مرداد ماه بر پایه تحویل 3 ماهه و با قیمت 53 میلیون و 500 هزار تومان آغاز می شود.

وی با اشاره به میزان تخفیف ارائه شده در پیش فروش محصول جدید ولکس C30 اظهار داشت : در پیش فروش مرداد ماه شرکت یک میلیون و 500 هزار تومان تخفیف به متقاضیان ارائه می شود بر این اساس با تخفیف ارائه شده این خودرو با پایه قیمتی 52 میلیون و سود مشارکت 26 درصد عرضه و از آبان ماه این خودرو تحویل متقاضیان می شود.

وی افزود : شرکت خودروسازان راین به منظور پاسخ گوی به تعهدات خود ,شرایط پیش فروش این خودرو با تحویل 3 ماهه را صرفا برای ماه مرداد در نظر گرفته است .

وی تصریح کرد : با توجه به شرایط و کیفیتی که  خودروی ولکس اتومات با گیبرکس AMT دارد، پیش بینی می شود به لحاظ فنی و راحتی مشابه ولکس دنده ای، خودرویی بی دردسری برای مشتریان باشد.

وی در ادامه به مشخصات دومین محصول جدید این شرکت پرداخت و گفت : خودرو جدید راین V5اولین خودرویی است که تحت برند خودروسازی راین عرضه می شود این خودرو پس از حدود 6 ماه بررسی در سگمنت قیمتی زیر 40 میلیون تومان به بازار عرضه می شود.

وی میزان داخلی سازی این خودرو را بین 20 تا 25 درصد است عنوان کرد و اظهار داشت : شرکت خودروسازان راین در راستای اهداف و سیاست های وزارت صنعت و معدن ، تلاش دارد تا درصد خودکفایی تولید و داخلی سازی محصولات خود را افزایش دهد بر همین اساس طی 2 سال آینده درصد ساخت داخل راین V5 را به حداقل 45 درصد افزایش خواهد یافت.

وی مهمترین ویژگی این خودرو را با توجه به سگمنت قیمتی، فرمان برقی این خودرو اعلام کرد و گفت : خودرو راین V5 با حجم موتور 1500 و گیبرکس دنده ای است، قدرت موتور این خودرو 97 اسب بخار و از نوع 4 سیلندر خطی 16 سوپاپ است ضمن اینکه این خودرو از امکاناتی  چون رینگ اسپرت ،صندلی چرمی ، آینه های جانبی برقی ، شیشه های بالابر برقی جلو و عقب و ترمز ABS  ، ایربگ راننده و سرنشین و همچنین چراغ مه شکن جلو و عقب برخوردار است.

وی با اشاره به استهلاک پایین این خودرو گفت : در حال حاضر میان خودروهای موجود در بازار ، خودرو V5 جزء کم مصرف ترین خودروهای موجود در بازار محسوب می شود.

سخنگوی شرکت خودروسازان راین در ادامه به سیاست شرکت خودروسازان راین در انتخاب محصول اشاره کرد و گفت : این شرکت بر خلاف سیاست شرکتهای خودروسازی به دنبال کاهش هزینه ، افزایش تولید و دریافت سهم بیشتر از بازار نیست بلکه بر اساس تیراژی تولید شرکت ،صرفا در راستای افزایش کیفیت و کسب رضایت مشتریان در حوزه فروش و خدمات پس از فروش تلاش می کند.

طالشیان ظرفیت تولید شرکت خودروسازان راین را در بهترین شرایط طی یک سال 25 هزار دستگاه اعلام کرد و گفت : با ظرفیت فعلی تولید شرکت خودروسازان راین ، پیش بینی می شود در خوشبینانه ترین وضعیت حدود 25 هزار دستگاه خودرو در سال در این شرکت تولید شود .

وی با توجه به ظرفیت تولید شرکت ،از برنامه تولید 15 تا 18 هزار دستگاه خودرو در شرکت خودروسازان راین تا پایان امسال خبر داد و اظهار داشت : در صورتی که طی دو سه سال بتوانیم تولید شرکت را به 25 هزار دستگاه افزایش دهیم قطعا اتفاق خوبی برای شرکت خودروسازان راین خواهد بود.

وی همچنین سیاست انتخاب محصول شرکت خودروسازان را بر مبنای شرایط بازار و نیاز مشتریان عنوان کرد و گفت : هر چند به دلیل تحریم ها در سال 90 ادامه همکاری با شریک تجاری کره ای شرکت قطع شد اما شرکت تلاش نمود تا محصولات بعدی را نیز بر مبنای نیاز مشتری و با هدف استهلاک کم ، کاهش مراجعه به تعمیرگاه ، راحتی و ایمنی و خودرویی متناسب برای خانواده ها انتخاب نماید.

وی در ادامه از آغاز پیش فروش خودرو V5 از سوم مرداد ماه خبر داد و اظهار داشت : از سوم تا 31 مرداد پیش فروش خودرو V5   با یک میلیون تومان تخفیف آغاز می شود قیمت این خودرو با توجه به تخفیف ارائه شده بر پایه قیمتی 36 میلیون تومان و سود مشارکت 22 درصد و سود انصراف 21 درصد خواهد بود.

وی زمان تحویل این خودرو را مهرماه اعلام کرد و گفت : متقاضیان می توانند ظرف این مدت با پیش پرداخت 15 میلیون تومان این خودرو را خریداری نمایند.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص مدت زمان ارائه خدمات پس از فروش به محصولات هیوندایی( هیوندای ورنا و آوانته ) توسط این شرکت گفت : بر اساس قرداد با شرکت هیوندایی از آخرین خودرویی که از خط تولید خارج گردیده، شرکت خودروسازان راین موظف است تا 10 سال خدمات پس از فروش ارائه کند که با توجه به اینکه اخرین خودرو عرضه شده سال 90  بوده بنابراین تا سال 1400 به این محصولات خدمات پس از فروش ارائه می شود..

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"