کد خبر: ۳۱۸۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
به گزارش خبر خودرو، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 5 در خصوص طرح سامان دهی پایانه های تاکسیرانی و نصب دوربین های نظارتی در این پایانه ها اظهار داشت : در حال حاضر کلیه پایانه های تاکسیرانی به دوربین های نظارتی مجهز گردیده است .

کنترل دقیق پایانه های تاکسیرانی با نصب دوربین های نظارتی

به گزارش خبر خودرو، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 5  در خصوص طرح سامان دهی پایانه های تاکسیرانی و نصب دوربین های نظارتی در این پایانه ها اظهار داشت : در حال حاضر کلیه پایانه های تاکسیرانی به دوربین های نظارتی مجهز گردیده است .

ولی نجاتی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود: با توجه به فراهم بودن زیر ساخت های لازم و نبود مشکل تامین سرمایه برای این طرح ، اغلب پایانه های تاکسی تهران به این سیستم مجهز شده اند و استقبال نسبتا مناسبی از سوی رانندگان تاکسی از طرح دوربین های نظارتی به دلیل کنترل دقیق تر و جلوگیری از ورود رانندگان شخصی که مانع کسب آنان می شوند به عمل آمده  است .    

وی از اهداف اجرای این طرح به جلوگیری از ورود خودروهای شخصی به پایانه ها و نظارت دقیق تر بر عملکرد تاکسی ها اشاره کرد و افزود: سیستم دوربین ها مستقیما به مرکز کنترل سازمان تاکسیرانی متصل است و به محض ورود خودروهای شخصی به پایانه ها آمارگیری و ثبت تخلف  صورت خواهد گرفت .

وی همچنین مطرح کرد : سازمان شهرداری ها در حال تعاملاتی در زمینه سامان دهی پایانه ها می باشد به طوریکه نیرو هایی از پلیس راهور برای نظارت نامحدود و 24 ساعته بر عملکرد رانندگان در پایانه ها مستقر هستند .

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"