کد خبر: ۳۲۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
گروه بین الملل: الون موسک، مدیر و موسس تسلا، در اکثر صفجات اجتماعی منصوب به خود و تسلا ازتولید انبوه خودروی ارزان قیمت Model 3 که در سال 2016 معرفی خواهد گردید خبر داده است.

تسلا خودرویی ارزان تولید می کند

گروه بین الملل: الون موسک، مدیر و موسس تسلا، در اکثر صفجات  اجتماعی منصوب به خود و تسلا ازتولید انبوه خودروی ارزان قیمت Model 3 که در سال 2016 معرفی خواهد گردید خبر داده است. 

به گزارش خبر خودرو، وی اعلام کرد قیمت خودروی Model 3 حدود 35 هزار دلار یعنی چیزی حدود نصف قیمت سدان الکتریکی Model S خواهد بود. البته با توجه به زمانبندی های پیشین تسلا معرفی این خودرو نمی تواند به معنای ورود قریب الوقوع آن به بازار با رشد و دست کم تا سال 2018 شاهد فروش آن نخواهیم بود. وی افزود عرضه این خودرو منوط به تکمیل ساخت کارخانه بزرگ باتری سازی آن بوده و به دلیل این مطلب نیاز Model 3 به باتری های ارزان قیمت می باشد.

موسک همچنین ازآغاز فروش شاسی بلند Model X از 29 سپتامبر خبر داد و اندازه مناسب و پیچیدگی بدنه را از مهم ترین شاخصه های آن را عنوان نمود. علاوه بر این گفته می شود نسخه محدود این خودرو نیز تحت نام Signature آماده عرضه بوده و با قیمت 132 هزار دلار گران ترین محصول این بخش از بازار است. موسک علت این قیمت گذاری را نصب آپشن های بسیار متفاوتی در درهای پروانه ای آن  اعلام کرده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"