کد خبر: ۳۳۱۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۱۸ مهر ۱۳۹۴
گروه بین الملل: چندمنظوره شورلت اسپین در حال تست در بنگلور دیده شده که مرکز تحقیقات و توسعه جنرال موتورز هند در این منطقه واقع است.

شورلت اسپین در حال تست دیده شد

گروه بین الملل: چند منظوره شورلت اسپین در حال تست در بنگلور دیده شده که مرکز تحقیقات و توسعه جنرال موتورز هند در این منطقه واقع است.

به گزارش خبرخودرو، این خودرو طی مراسمی در 29 جولای سال 2015 رونمایی شده اما نمونه آزمون فاش شده آن دارای پوششی استتاری است تا دید عموم شناخته نشود.

بدنه این خودرو با جلوپنجره دو تکه شورلت، چراغ های جلوی چشم حشره ای، سپر هم رنگ بدنه، چراغ های عقب قاب دار و در صندوق عقب بزرگ براس دسترسی آسان تر است. این خودرو هم چنین دارای ریل های سقف برای افزایش کاربری است.

شورلت اسپین سومین محصول MPV از جنرال موتورز در هند خواهد بود. این خودرو دارای طول 4.36 متر، عرض 1.73 متر، ارتفاع 1.68 متر و فاصله 191 میلی متر از زمین است. فاصله بین دو محور این خودرو 2.52 متر و وزن آن 1277 کیلوگرم اعلامشده است.

این چندمنظوره 2+3+2 دارای طراحی داخلی ساده ای به همراه سیستم موسیقی با پشتیبانی USB، AUX و تلفن بلوتوثی و دکمه های نصب شده روی فرمان است. صندلی های این خودرو دارای روکش پارچه ای هستند و کابین آن دارای ترکیب رنگ دوگانه بژ و قهوه ای است.

شورلت اسپین دارای موتور 1.3 لیتری دیزلی با قدرت 75 اسب بخار و گشتاور 190 نیوتونمتر متصل به گیربکس دستی پنج سرعته خواهد بود.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"