کد خبر: ۳۳۱۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۱۹ مهر ۱۳۹۴

راه اندازي هشت شهرک صنعتي خصوصي دراستان تهران

به گزارش گروه صنعت خبر خودرو، رییس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان تهران ازراه اندازی 8 شهرک صنعتی خصوصی در این استان خبرداد.

محمد رضا مس فروش گفت: مجوزهای لازم برای این شهرک ها در شورای برنامه ریزی استان تصویب شده و اکنون در نوبت بررسی در کمیسیون زیربنایی دولت است.

وی افزود: درصورت تصویب نهایی در دولت ، برخی لکه ها ومناطق صنعتی به شهرک های صنعتی غیر دولتی تبدیل می شوند و با انتصاب هیئت مدیره ها ، تولید ساماندهی بهتری می یابد.

رییس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان تهران با بیان اینکه حدود80 درصد واحد های تولیدی استان فعال هستند گفت: این واحد ها به علت مشکلات متعدد هم اکنون کمتر از توان و ظرفیت خود تولید می کنند و تلاش ما این است که از ظرفیت های خالی با حضور سرمایه گذاران جدید استفاده مناسب شود.

مس فروش افزود: بیش از 17هزار واحد صنعتی رسمی مجوز دار در 17 شهرک صنعتی رسمی در شهرستان های استان تهران مشغول به تولید و فعالیت هستند.

رییس سازمان صنعت ؛ معدن وتجارت استان تهران با اشاره به آسیب های وارد شده به تولید به علت نبود نقدینگی و ناتوانی در تامین ماشین آلات ودیگر ابزار لازم ابراز امیدواری کرد به زودی مشکلات حل شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"