x
کد خبر: ۳۳۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۲۴ مهر ۱۳۹۴
گروه بین الملل: تویوتا پس از رونمایی جهانی پریوس مدل 2016 در ماه گذشته به تازگی اطلاعات فنی این خودرو را منتشر کرده است.

جزئیات فنی تویوتا پریوس مدل 2016 منتشر شد

گروه بین الملل: تویوتا پس از رونمایی جهانی پریوس مدل 2016 در ماه گذشته به تازگی اطلاعات فنی این خودرو را منتشر کرده است.

به گزارش خبرخودرو، پریوس مدل 2016 دارای طول 4540 میلی متر، عرض 1760 میلی متر، ارتفاع 1470 میلی متر و فاصله بین دو محور 2700 میلی متر است. ظرفیت صندوق عقب این خودرو 502 لیتر است. پریوس جدید که بر اساس پلتفرم TNGA ساخته می شود دارای 60 درصد مقاومت بیش تر است.

موتور 1.8 لیتری چهار سیلندر DOHC در اینخودرو قدرت 97 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتون متر تولید می کند. موتور الکتریکی این خودرو که نیروی خود را از باطری جدید نیکل هیدرید فلزی می گیرد نیز قدرت 71 اسب بخار تولید می کند. موتور بنزینی این خودرو بهره وری گرمایی 40 درصد بیش تر دارد که به گفته این خودروساز با یک موتور دیزلی برابری می کند. هم چنین پریوس جدید 18 درصد بهره وری سوخت و آلایندگی بهتری دارد.

در داخل این خودرو نمایشگر بالای سر رنگی جدید، عملکرد S-FLOW نوین برای کنترل دمای اتوماتیک و نمایشگر 4.2 اینچی دوگانه برای نمایش سرعت، میزان سوخت و غیره در سمت چپ و قسمت مورد نظر راننده در سمت راست تعبیه شده است.

تجهیزات ایمنی پریوس جدید شامل کروز کنترل انتخابی، شناسایی عابرپیاده، نمایش نقاط کور، هشدار برخورد عقب و سیستم سنسور پارک هوشمند نوین است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"