کد خبر: ۳۳۳۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۲۸ مهر ۱۳۹۴
گروه بین الملل: کوروس، خودروساز بلندپرواز چینی، شاسی بلند متوسط کوروس 5 خود را در میلان معرفی کرد.

کوروس 5 معرفی شد

گروه بین الملل: کوروس، خودروساز بلندپرواز چینی، شاسی بلند متوسط کوروس 5 خود را در میلان معرفی کرد.

به گزارش خبرخودرو، این کراس اوور بزرگ ترین مدل در خط تولید کوروس محسوب می شود که بالاتر از مدل های هاچ بک، سدان و شاسی بلند شهری 3 قرار می گیرد.

کوروس فعلا اطلاعات فنی و ویژگی های این خودرو را تا زمان رونمایی عمومی آن در نمایشگاه خودروی گوانگژو ماه آینده اعلام نکرده و صرفا در اینمعرفی بر طراحی بدنه این مدل جدیدتمرکز کرده است.

معاون اجرایی کوروس، Sun Xiaodong اظهار داشت: "روح استقلال اساس تمام طراحی های ما است. میلان مرکز علم و دانش، مد و نوآوری محصولات است. امیدواریم که با معرفی شاسی بلند جدید کوروس 5 در مرکز طراحی اروپا، تعهد خود برای طراحی را نشان دهیم که باروح این شهر سازگار است."

در حالی که عناصری از طراحی های کنونی در کوروس 5 وجود دارد، این خودرو بی شک دارای ویژگی منحصر به فردی است که البته می تواند به خودروهای کوچک تر 3 مرتبط شود.

در حالی که کوروس تصاویری از داخل این خودرو را منتشر نکرده است، تصاویر فاش شده در هفته گذشته نشان می دهند که داشبوردی مینیمالیستی با نمایشگر لمسی مرکزی بزرگی در این شاسی بلند تعبیه خواهد شد.

گفته می شود موتور بنزینی 1.6 لیتری چهار سیلندر با قدرت 115 کیلووات و گیربکس شش سرعته دو کلاجه اتوماتیک زیر کاپوت این شاسی بلند تعبیه خواهد شد در حالی که شایعاتی مبنی بر ارائه موتور 1.8 لیتری توربو با قدرت 134 کیلووات برای این خودرو نیز منتشر شده است.

عمدتا فروش کوروس در بازار چین متمرکز است اما این خودروساز برنامه هایی برای عرضه خودرو در سراسر اروپا نیزدارد. در حال حاضر تنها نمایندگی این خودروساز در اسلواکی است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"