کد خبر: ۳۴۵۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۱۹ آبان ۱۳۹۴

صف خریداران خودروهای تسهیلاتی در نمایندگی های فروش خودروسازان

به گزارش خبر خودرو، یک فعال بازار خودرو با توجه به  سیر مراجعه متقاضیان به نمایندگی های فروش خودروسازان  گفت : با آغاز ارائه تسهیلات 25 میلیونی خرید خودرو طی دیروز و امروز بسیاری از سوال کننده ها  از گردونه خارج و با صف خریداران پیوستند.

کاظم محمدی نیکخواه در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود :  با توجه به شرایط سهل الوصولی که دولت  برای تسهیلات 25 میلیونی خرید اختصاص داده بود  نزدیک به 80 درصد از مراجعان به نمایندگی ها واجد شرایط لازم برای ثبت نام بودند.

وی تاکید کرد : در ساعات اولیه شروع ثبت نام خرید خودروهای تسهیلاتی ، استقبال بسیار زیادی از سوی متقاضیان صورت گرفت به طوری که بر اساس آخرین آمارها مراجعه به نمایندگی بسیار زیاد بوده است.

وی گفت :  در اولین روز ثبت نام  با توجه به  قرار داشتن عمده خودروهای دو شرکت بزرگ خودروساز در لیست خودروهای تسهیلاتی ، تقاضا برای خرید پژو پارس با استقبال بسیلر زیادی مواجه شد به طوری که مدت زمان باز پرداخت تسهیلات این خودرو در همان روز گذشته از از 4 سال به یک سال تقلیل یافت.

وی تصریح کرد : طی روز گذشته و امروز کلیه نمایندگی های فروش دو شرکت بزرگ خودروساز کشور بدون وقفه در گیر ثبت نام و پاسخ گویی به متقاضیان دریافت خودروهای تسهیلاتی هستند.

این فعال بازار خودرو تاکید کرد : با اتمام ثبت نام متقاضیان در نمایندگی ها و دریافت چک خرید ، نمایندگی ها چک خریداران را به شرکت خودروساز تحویل  و خودروساز نیز چک خریداران را  جهت استعلام سابقه صاحب حساب چک به بانک ارائه می کنند و پس از  تایید بانک ها ، تسهیلات به خودروساز پراخت می شود.

نیکخواه تصریح کرد : به متقاضیان خرید خودروهای تهسیلاتی  پیشنهاد می شود با توجه به محدودیت سقف تسهیلات پرداختی و استقبال بالای خریداران ، هر چه سریعتر جهت خرید به نمایندگی های مجاز شرکتهای خودروساز مراجعه نمایند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"