کد خبر: ۳۴۸۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۰۹ آذر ۱۳۹۴
گروه بین الملل: به تازگی اولین تصاویر از تاتا زیکا بدون پوشش استتاری قبل از رونمایی جهانی آن در هفته آینده منتشر شده است.

اولین تصویر از تاتا زیکا منتشر شد

گروه بین الملل: به تازگی اولین تصاویر از تاتا زیکا بدون پوشش استتاری قبل از رونمایی جهانی آن در هفته آینده منتشر شده است.

به گزارش خبرخودرو، زیکا که در ابتدا با نام کایت شناخته می شد محصول کاملا جدید تاتا موتورز در کلاس خودروهای کامپکت است که پس از عرضه در اوایل ماه ژانویه با مدل هایی همچون هیوندای i10، ماروتی کلریو و شورلت بیت رقابت خواهد کرد.

به نظر می رسد خودرویی که در این تصاویر دیده می شود نسخه ممتاز زیکا باشد چرا که به رینگ های آلیاژی، هایلایت های کرومی برای چراغ های مه شکن، جلوپنجره و دستگیره های در، برف پاک کن عقب و سنسور پارک عقب مجهز شده است.

تصاویر منتشر شده از این خودرو هم چنین نشان می دهند که زیکا دارای تودوزی دو رنگ مشکی و بژ، پشتی سر مجزا  و صندلی های عقب تاشو است. علاوه بر این ویژگی ها، چراغ های راهنما روی آینه های کناری، سیستم صوتی Harman، شیشه های برقی جلو و عقب، کنترل های نصب شده روی فرمان، ABS، EBD و کیسه هوای دوگانه نیز در تاتا زیکا عرضه خواهد شد.

نسخه ای اصلاح شده از پلتفرم تاتا ایندیکا در این خودرو به کار رفته است. هایلات زیکا، موتورهای جدید آن خواهد بود. موتور بنزینی این خودرو 1.2 لیتری سه سیلندر متصل به گیربکس دستی پنج سرعته خواهد بود. گفته می شود موتور دیزلی زیکا 1.05 لیتری سه سیلندر به همراه گیربکس های دستی و اتوماتیک خواهد بود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"