کد خبر: ۳۶۲۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۰۶ دی ۱۳۹۴

آغاز فعالیت تجاری محصول جدید شرکت سیباموتور

به  گزارش خبر خودرو، امروز در مراسمی با حضور قائم مقام مدیرعامل و جمعی از معاونان گروه بهمن ،  مدیرعامل و قائم مقام شرکت سیبا موتور و  جمعی از مدیران عامل شرکت های تابعه ،  کامیونت  6 تن TIGER V جدیدترین محصول شرکت سیبا موتور معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبر خودرو ، مدیرعامل شرکت سیبا موتور در مراسم آغاز فعالیت تجاری محصول کامیونت FAW اظهار داشت : شرکت سیبا موتور در راستای ماموریت خود و با توجه به نتایج بسیار خوبی که  ظرف 4 سال گذشته در حوزه خودروهای تجاری سنگین FAW و سواری آن کسب گردیده  و همچنین مسئولیت اجتماعی و ماموریت تجاری خود وارد حوزه تولید کامیونت گردید.

حسین خضری در این مراسم با اشاره به ماموریت شرکت سیبا موتور در حوزه خودروهای تجاری خاطر نشان کرد :  شرکت سیبا موتور تلاش دارد تا در حوزه خودروهای تجاری و باری گامی هر چند کوچک را در اقتصاد کشور بردارد و محصولی را عرضه کند تا ارزش آفرینی خوبی را برای کشور به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به تردد نزدیک به 4 هزار دستگاه از محصولات شرکت سیبا موتور در ناوگان حمل و نقل کشور اظهار داشت : با توجه به اینکه اغلب خودروهای تولیدی شرکت سیبا موتور در ناوگان برون شهری تردد دارند تبعا در آلایندگی شهرها تاثیر بسیار کمی دارند .

تردد بیش از 65 هزار خودروی سنگین بالای 35 سال در کشور

وی با اشاره به وضعیت زیست محیطی که بر کلان شهرها خصوصا تهران حاکم است یکی از بحث های زیر بنایی در کشور را خودروهای فرسوده اعلام کرد و گفت : در حال حاضر ناوگان خودروهای سنگین کشور بسیار فرسوده است به طوری که از 430 هزار دستگاه خودروهای سنگین در کشور بیش از 65 هزار دستگاه از آن بالای 35 سال عمر دارند که تبعا با استانداردهای روز دنیا فاصله زیادی داشته و از مصرف سوخت بالا و ایمنی بسیار کمی نیز برخوردارند.

لزوم عزمی جدی در نوسازی خودروهای فرسوده سنگین در کشور

وی با اشاره به لزوم عزمی جدی در نوسازی خودروهای فرسوده سنگین در کشور گفت : امروز در خصوص جایگزینی خودروهای فرسوده باید اهتمام ویژه ای شود مسلما با راهکارهای بلند مدت می توان در این زمینه حرکت  های خوبی داشت و در این راستا با آلایندگی هوا مقابله نمود.

وی اظهار داشت :  متاسفانه خودروهای فرسوده در حوزه سنگین وضعیت مناسبی ندارند از سویی بانک ها نیز همکاری خوبی را ندارند که البته با مذاکراتی که با سازمان راهداری صورت گرفت تسهیلاتی در این راستا اختصاص یافت اما تا این لحظه این روند جریان چندان موفقی را طی نکرده است.

وی  با توجه به  میزان گوگرد و اکسیدهای نیتروژنی ناشی از تردد 65 هزار خودرو سنگین بالای 35 سال در کشور ، گفت : شرکت سیبا موتور با همکاری شریک تجاری خود شرکت FAW  آمادگی دارد تا محصولات یورو4 خودرو را به بازار عرضه کند اما مشکل این شرکت و سایر شرکتهای همکار در حوزه تولید خودروهای تجاری ، نبود سوخت یورو4  است .

مدیرعامل شرکت سیبا موتور  گفت : امروز یکی از اقدامات لازم در حوزه تولید خودروهای یورو4 ، تامین گازوئیل یورو4 با گوگرد 50 ppm است که تاکنون این امکان فراهم نشده است از این رو در صورتی که این سوخت  تامین شود شرکت سیبا موتور آمادگی دارد تا خودروهای یورو4 خود در کلیه رده های تولیدی به بازار عرضه نماید.

خضری در ادامه با اشاره به رکود اقتصادی حاک بر کل کشور خاطر نشان کرد : متاسفانه این رکود اقتصادی بر جریان کسب و کار در شرکت سیبا موتور نیز سایه انداخته است  اما باید این دوران را گذراند امید است با نتایج خوب تیم هسته ای کشور در آینده نزدیک شاهد رونق خوبی در اقتصاد کشور باشیم .

تحویل اولین محموله کامیونت جدید شرکت سیبا موتور از اسفند ماه

وی در ادامه از تحویل اولین محموله از این محصول از اسفند ماه خبر داد و گفت : اولین محموله از کامیونت TIGER V شرکت سیبا موتور از اسفند ماه  امسال آماده تحویل است و شماره گذاری آن برای سال های 94 و 95 بستگی به تصمیم پلیس راهور و متقاضیان دارد.

وی در ادامه در خصوص قیمت کامیونت TIGER V گفت : قیمت این محصول برای تحویل به مشتریان 82 میلیون و 900 هزار تومان خواهد بود که متقاضیان متناسب با شرایط پرداخت  می توانند با سازمان فروش شرکت سیبا موتور تماس حاصل نموده و نسبت به خرید اقدام نمایند.

مدیرعامل شرکت سیبا موتور در ادامه یکی از رویکردهای شرکت سیبا موتور را در حوزه خدمات پس از فروش اعلام کرد و گفت : خدمات پس از فروش یکی از موضوعات کلیدی در شرکت سیبا موتور است به طوری که در سال جاری چندین برنامه بسیار خوب در این راستا اجرایی گردید.

نگاه شرکت سیبا موتور سود آوری از محل قطعات یدکی نیست

خضری با اشاره به اینکه  نگاه شرکت سیبا موتور سود آوری از محل قطعات یدکی نیست ، افزود :  با توجه به انتظارات به حقی که در حوزه کیفیت و قیمت در حوزه خدمات پس از فروش توسط مشتریان وجود دارد امسال شرکت سیبا موتور بر روی قیمت قطعات یدکی تجدید نظر نمود و با کاهش حاشیه سود ، تلاش کرد  تا در حوزه قیمت و کیفیت قطعات یدکی ، رضایت مشتریان را حاصل نماید.

وی گفت : این کامیونت در راستای سیاست های گروه بهمن و در تایید و تکمیل سبد محصولات گروه بهمن  و شرکت سیبا موتور عرضه می شود امید است که این محصول فارغ از درآمدی که حاصل می شود محصولی قابل افتخار برای شرکت و کشورمان باشد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"