کد خبر: ۳۶۵۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۲۶ دی ۱۳۹۴

شرکت مزدا یدک ، الگوی بهره وری و رشد همه جانبه در کشور

به گزارش خبرخودرو ، شرکت مزدا یدک در هفتمین جشنواره ملی بهره وری، برنده جایزه "بهترین عملکرد 6 ساله در شاخص های درصد حاشیه سود خالص و فروش سرانه" شد.

مدیر عامل شرکت مزدا یدک با بیان این مطلب، اعلام کرد که این شرکت علاوه بر دریافت لوح تقدیر شاخص های حاشیه سود و فروش سرانه، موفق به دریافت لوح تقدیر "تجربه موفق بهینه کاوی" در بین شرکت های حاضر در این مسابقات گردید.

مهندس بابائی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو با اشاره به کسب رتبه اول شرکت مزدا یدک در میان شرکت های خدمات پس از فروش در ازریابی های سال 1393 ، اظهار داشت: مدل ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در شاخص های هزینه ، سرعت و کیفیت و همچنین نتایج عملکردی حوزه خدمات شرکت های خودرویی دارای جامعیت بوده و احراز رتبه اولی در این ارزیابی ها ، حکایت از رشد متوازن در کلیه شاخص های خدماتی شرکت دارد.

وی کسب دو جایزه در جشنواره ملی بهره وری را تکمیل کننده افتخارات شرکت مزدا یدک و مرتبط با حوزه بازرگانی و اقتصادی بر شمرد و خاطر نشان کرد: رشد همگن شاخص های خدماتی و بازرگانی شرکت حاکی از اعتماد و رضایت مشتریان محصولات خودرویی گروه بهمن به این برند است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"