کد خبر: ۳۷۷۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۴

امضای قرارداد توسعه فولادهرمزگان با همکاری یک شرکت ایتالیایی

به گزارش گروه صنعت خبرخودرو، قرارداد توسعه فولادهرمزگان تا سقف 3 میلیون تن در حاشیه سفر رئیس جمهور به ایتالیا به امضا رسید.

مهندس امیر مسعود هراتیان مدیرعامل شرکت فولادهرمزگان در حاشیه مراسم انعقاد این قرارداد با گروه sms تصریح کرد:  با اجرایی شدن این قرارداد که  درقالب فاینانس می باشد ظرفیت کنونی فولادهرمزگان از 1.5 میلیون تن به 3 میلیون تن  فولاد تختال در سال خواهد رسید.

وی گفت: با توجه به شرایط مثبت و امیدبخشی که پس از توافق هسته ای بوجود آمده و همچنین توجه ویژه ای که دولت تدبیر و امید به توسعه سواحل خلیج فارس و توسعه صنعت فولاد در استان هرمزگان دارد به زودی شاهد آن خواهیم بود که این استان بعنوان قطب اول فولادکشور با ایجاد ظرفیت تولید 10 میلیون تن در سال معرفی شود.

مدیرعامل شرکت فولادهرمزگان با اشاره به اینکه سرمایه گذاران خارجی بخش معدن و صنایع معدنی بخصوص فولاد توجه ویژه ای به این منطقه دارند، افزود: شرکت فولادهرمزگان با دارا بودن تکنولوژی جدید و همچنین قرارگرفتن در سواحل خلیج فارس بهترین گزینه برای سرمایه گذاری می باشد.

هراتیان گفت: با توجه به نیاز بازار خارجی و داخلی به محصولات ویژه تولیدی فولادهرمزگان و توانایی این شرکت در تولید محصولات ویژه علاقه مندی خاصی از طرف خریداران داخلی و خارجی برای تختالهای فولادهرمزگان وجود دارد.

مدیرعامل فولادهرمزگان خاطر نشان ساخت: با اجرای طرح توسعه، در زمان طراحی، ساخت و نصب تجهیزات و بخصوص در زمان بهره برداری علاوه بر افزایش ظرفیت تولید فولاد کشور و اشتغال پایدار مناسب، نقش این شرکت در تحقق تولید 55 میلیون تن فولاد مهمتر می شود.

هراتیان ضمن قدردانی از اهتمام رییس جمهور و هیات دولت برای سرعت بخشیدن به توسعه و پیشرفت کشور، از حمایتهای مدیرعامل و مدیران شرکت فولادمبارکه اصفهان برای توسعه فولادهرمزگان قدردانی و تشکر نمود.

وی همچنین به نقش تلاش و کوشش کارکنان این شرکت نیز اشاره نمود و پیشرفت و کسب جایگاه شایسته برای فولادهرمزگان را مرهون همت بلند نیروی انسانی این کارخانه دانست.

شرکت فولادهرمزگان بعنوان پیشرفته ترین کارخانه فولادی کشور، با ظرفیت 1.5 میلیون تن تختال در سال، در فاصله 4 کیلومتری از سواحل خلیج فارس و 13 کیلومتری غرب بندرعباس قرار دارد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"