کد خبر: ۳۸۵۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۵
گروه بین الملل: نسل دوم کیا کادنزا در نمایشگاه خودروی نیویورک 2016 برای آمریکای شمالی رونمایی شد.

نسل دوم کیا کادنزا رونمایی شد

گروه بین الملل: نسل دوم کیا کادنزا در نمایشگاه خودروی نیویورک 2016 برای آمریکای شمالی رونمایی شد.

به گزارش خبرخودرو، کادنزا مدل 2017 که اواخر سال گذشته در کره جنوبی معرفی شده بود با ساختار بدنه جدید محکم تر، سبک تر و مقاوم تر به نمایش درآمده است.این خودرو هم چنین دارای اولین گیربکس اتوماتیک هشت سرعته دیفرانسیل جلوی این خودروساز کره ای است. این خودرو که در استودیوی کیا در کالیفرنیا طراحی شده دارای جلوپنجره tiger nose است که شکلی مقعر دارد.

نسخه های پایه کادنزا با جلوپنجره پروانه ای الماسی (Diamond Butterfly) ارائه می شوند که دارای طرح سه بعدی دیگر مدل های خط تولید کیا است. نسخه های بالاتر کادنزا از جلوپنجره Intaglio بهره می برند و دارای نوارهای عمودی هستند.

در حالی که این سدان طولی مشابه مدل کنونی آن دارد، کمی عریض تر و کوتاه تر شده است. فاصله بین دو محور این خودرو کمی بیش تر شده و حدود 1.27 سانتی متر به جای پای سرنشینان عقب افزوده است.

کیا هم چنین بر ارتقای کابین این خودرو تمرکز کرده و آن را با موادی با کیفیت تر بازطراحی کرده است. پانل های در این خودرو دارای موادی با کیفیت تر هستند در حالی که چرم نرم نیز در کابین آن تعبیه شده است. چرم ناپا نیز برای این خودرو استفاده شده است.

زیر کاپوت کیا کادنزا 2017 موتور 3.3 لیتری V6 تعبیه شده که اصلاح شده تا مصرف سوخت بهتری داشته باشد. گمان می رود این موتور قدرت 290 اسب بخار تولید کند البته هنوز میزان توان و مصرف سوخت دقیق آن اعلام نشده است.

کیا کادنزا مدل 2017 اواخر سال 2016 به فروش می رسد و قیمت آن قبل از عرضه اعلام خواهد شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"