کد خبر: ۳۸۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۵

دو محصول جدید شرکت بهمن دیزل در سال 95 به بازار عرضه می شود

به گزارش خبر خودرو، مدیرعامل شرکت بهمن دیزل از تحقق 100 درصدی برنامه فروش این شرکت در سال 94 خبر داد و گفت : شرکت بهمن دیزل در سال 94 توانست به کل برنامه فروش خود دست یافته و فروش 100 درصدی این شرکت را در سال گذشته محقق نماید.

مهندس میرحکیم حسینی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ، برنامه پیش بینی شده فروش شرکت بهمن دیزل را در سال گذشته، 3500 دستگاه عنوان کرد و افزود : خوشبختانه در سال 94 در راستای برنامه ریزی های صورت گرفته ، حرکت های خوبی در جهت رشد فروش شرکت بهمن دیزل صورت گرفت و این شرکت توانست فروش بیشتری نسبت به برنامه پیش بینی شده انجام دهد.

وی در ادامه با توجه به برنامه تولید این شرکت در سال گذشته گفت : در سال 94 نزدیک به 99 درصد از برنامه تولید شرکت محقق گردید و شرکت بهمن دیزل توانست تعداد 3800 دستگاه انواع محصولات را تولید نماید.

مدیرعامل شرکت بهمن دیزل در ادامه به برنامه رشد تولید و فروش این شرکت در سال 95 پرداخت و اظهار داشت : فروش 4500 دستگاه در سال 95 و دست یابی به رشد حدود 27 تا 28 درصد فروش نسبت به سال گذشته از برنامه های شرکت بهمن دیزل در سال جاری است.

میر حکیم حسینی همچنین از عرضه 2 محصول جدید در رده کشنده و کامیون در سال 95 خبر داد و گفت : شرکت بهمن دیزل در سال جاری در نظر دارد تا دو محصول کشنده و کامیون 26 تن ایسوزو را به بازارعرضه نماید امید است با برنامه ریزی های صورت گرفته این دو محصول در نیمه دوم سال 95 به سبد محصولات شرکت بهمن دیزل افزوده شوند.

وی با اشاره به تولید و عرضه  5 نوع  محصول در شرکت بهمن دیزل افزود : در حال حاضر 3 نوع  کامیونت 2/5  و 6 و 4/8  تن و همچنین کامیون 18 تن و یک نوع مینی بوس از محصولات ایسوزو در شرکت بهمن دیزل تولید می شوند که با عرضه این 2 محصول جدید محصولات تولیدی ایسوزو در بهمن دیزل به 7 محصول خواهند رسید.

وی در ادامه تقویت همکاری با ایسوزو ژاپن را اولویت اصلی شرکت در سال جاری عنوان کرد و اظهار داشت : خوشبختانه در جریان تحریم ها روند همکاری بهمن دیزل با ایسوزو به عنوان شریک تجاری شرکت قطع نگردید ضمن اینکه در سال 95 به دنبال تقویت همکاری با ایسوزو هستیم.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"