کد خبر: ۳۸۹۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
به گزارش خبرخودرو، معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد در سال جدید توسعه پیاده راه سازی در راستای حمل ونقل پاک و انسان محور دنبال خواهد شد.

ساخت پیاده راه سازی در مناطق پرتراکم دنبال خواهد شد

به گزارش خبرخودرو، معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد در سال جدید توسعه پیاده راه سازی در راستای حمل ونقل پاک و انسان محور دنبال خواهد شد.

جعفر تشکری هاشمی با اشاره به اهمیت حمل و نقل انسان محور و توسعه پیاده راه سازی گفت :حمل ونقل پاک بر پیاده روی تاکید کرده و استفاده از دوچرخه ، توسعه موتور سیکلت ها وخودروهای برقی را در برمی گیرد.

وی افزود :بنابراین در راستای حمل ونقل پاک و انسان محور باید استفاده از این وسائل وتوسعه پیاده راه را جدی گرفت .تشکری هاشمی با اشاره به اهمیت پیاده راه سازی در توسعه حمل و نقل انسان محور گفت : امسال در مناطق پرتراکم وشلوغ که معبر جایگزین وجود دارد ،معابر مستعد پیاده راه سازی شناسایی خواهند شد.

وی افزود :در اولین جلسه ای که با معاونین حمل و نقل مناطق در سال جدید برگزار شد ،به توسعه پیاده راه سازی در مناطق پرتراکم که معبر جایگزین نیز دارند،تاکید و توجه شد.تشکری هاشمی تاکید کرد : در مناطق 8 ،5 و 1 و برخی مناطق دیگری پیشنهادات پیاده راه سازی معرفی و بررسی شده است تا بر تعداد پیاده راه های شهر بیفزاییم.

معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: البته در انتظار پیشنهادات کلیه مناطق برای پیاده راه سازی هستیم.

تشکری هاشمی با اشاره به نقش دوچرخه در حمل انسان محور گفت :توسعه استفاده از دوچرخه و موتور سیکلت برقی نیز گام های دیگری است که برای توسعه حمل ونقل انسان محور برداشته می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"