کد خبر: ۳۹۳۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
گروه بین الملل: فولکس واگن Ameo ورود این خودروساز آلمانی به کلاس سدان های ساب کامپکت در هند را نشان می دهد.

تولید فولکس واگن Ameo آغاز شد

گروه بین الملل: فولکس واگن Ameo ورود این خودروساز آلمانی به کلاس سدان های ساب کامپکت در هند را نشان می دهد.

به گزارش خبرخودرو، فولکس واگن هند تولید Ameo را در کارخانه چاکان خود در پونا آغاز کرده است. این سدان کامپکت اواسط ماه ژوئن عرضه شده و تحویل آن از جولای آغاز خواهد شد. مشتریانی که در پی خرید این خودرو هستند می توانند آن را با پیش پرداخت 148 دلار پیش خرید کنند.

زیر کاپوت فولکس واگن Ameo موتور 1.2 لیتری سه سیلندر MPI بنزینی با قدرت 74 اسب بخار و گشتاور 110 نیوتون متر تعبیه شده است. از طرف دیگر، موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر TDI دیزلی این خودرو قدرت 89 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتون متر تولید می کند. هر دوی این موتورها به گیربکس دستی پنج سرعته متصل می شوند در حالی که گیربکس هفت سرعته DSG تنها در مدل دیزلی این خودرو ارائه می شود.

فولکس واگن Ameo در سه نسخه Trendline، Comfortline و Highline و در رنگ های بدنه آبی ابریشمی، نقره ای Reflex، قهوه ای شکلاتی، سفید قندی و فولاد کربن عرضه می شود. تجهیزات ایمنی این خودرو شامل ABS، کیسه هوای جلوی دوگانه راننده و سرنشین، ESP و کنترل توقف در سراشیبی است.

این خودرو هم چنین به صندلی راننده قابل تنظیم ارتفاع، سیستم سرگرمی با CD، MP3، USB، AUX-in، کارت حافظه و اتصال بلوتوثی و iPod، دوربین پارک معکوس، قفل مرکزی، فرمان تلسکوپی، آینه های کناری قابل تنظیم برقی، برف پاک کن خودکار و کنترل های نصب شده روی فرمان مجهز شده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"