کد خبر: ۳۹۳۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
گروه بین الملل: فیس لیفت نسل سوم هاچ بک و سدان کیا سراتو مدل 2017 این هفته با ظاهری جدید، تجهیزات استاندارد بیش تر و تجهیزات ایمنی اکتیو در نسخه های ممتاز در بازار استرالیا عرضه شد.

اطلاعاتی جدید از کیا سراتو مدل 2017 منتشر شد

گروه بین الملل: فیس لیفت نسل سوم هاچ بک و سدان کیا سراتو مدل 2017 این هفته با ظاهری جدید، تجهیزات استاندارد بیش تر و تجهیزات ایمنی اکتیو در نسخه های ممتاز در بازار استرالیا عرضه شد.

به گزارش خبرخودرو، سراتو مدل 2017 در هر دو مدل هاچ بک و سدان همچنان دارای چهار نسخه S، S پرمیوم، Si و SLi است.

قسمت این خودرو از 19990 دلار برای مدل پایه S دستی شروع شده و به 32490 دلار برای نسخه ممتاز SLi اتوماتیک می رسد.

برخلاف مدل قبلی این خودرو که دارای دو گزینه نیرومحرکه بود، تمام مدل های 2017 آن با یک موتور یورو 5 بنزینی 2.0 لیتری دمش طبیعی با قدرت 112 کیلووات و گشتاور 192 نیوتون متر عرضه می شوند.

میزان مصرف سوخت این خودرو در هر دو مدل دستی و اتوماتیک نسبت به مدل قبلی کاهش یافته و به 7.1 لیتر در هر 100 کیلومتر رسیده است.

نسخه پایه S این خودرو به صورت استاندارد به گیربکس دستی شش سرعته مجهز می شود در حالی که نسخه S پرمیوم و و بالاتر آن همگی به صورت استاندارد به گیربکس اتوماتیک شش سرعته متصل هستند. تمام مدل های سراتوی جدید دیفرانسیل جلو هستند.

نسخه S پایه این خودرو دارای صندلی های پارچه ای، پانل تجهیزات 3.5 اینچی TFT ، ورودی بدون کلید، تلفن بلوتوثی، سیستم صوتی با شش بلندگو، تهویه هوای دستی، سنسورهای پارک جلو و عقب، چراغ های مه شکن، رینگ های استیل 16 اینچی و شش کیسه هوا است.

سراتو S به صورت انتخابی دارای سیستم سرگرمی با نمایشگر لمسی 7 اینچی نیز هست که با 500 دلار هزینه مازاد با چراغ های جلوی اتوماتیک نیز همراه می شود.

نسخه S پرمیوم این خودرو به رینگ های آلیاژی 16 اینچی، چراغ های جلوی حساس به مه و سیستم سرگرمی با نمایشگر لمسی 7 اینچی، ناوبری ماهواره ای و دوربین معکوس مجهز می شود.

سراتو Si نیز دارای نمایش نقاط کور و کمک تغییر مسیر، هشدار برخورد از عقب، دکمه استارت، روکش چرم صندلی ها، هایلات های کرومی بدنه و آینه های تا شو است.

نسخ پرچم دارSLi نیز به رینگ های آلیاژی بزرگ تر 17 اینچی، پدال های آلیاژی اسپرت، کنترل دمای دو محیطه، LEDهای دید در روز، صندلی راننده برقی قابل تنظیم در هشت جهت، صندلی راننده دارای تهویه و صندلی سرنشین گرم شونده، چراغ های جلوی HID  و سیستم های ایمنی اکتیو جدید همچون هشدار تغییر مسیر و هشدار برخورد از جلو مجهز شده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"