کد خبر: ۳۹۳۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
گروه بین الملل: سوبارو خودروی اسپرت BRZ خود را با طراحی ارتقا یافته و مجموعه ای از اصلاحات عملکردی به روز کرده است.

سوبارو BRZ مدل 2017 به روز می شود

گروه بین الملل: سوبارو خودروی اسپرت BRZ خود را با طراحی ارتقا یافته و مجموعه ای از اصلاحات عملکردی به روز کرده است.

به گزارش خبرخودرو، سوبارو BRZ مدل 2017 دارای طراحی تهاجمی تر، سواری بهتر، قدرت بیش تر و ویژگی های رفاهی جدید است.

اصلاحات عملکرد این خودرو شامل کمک فنر و دمپرهای به روز شده، نوار تعادل بزرگ در پشت و تقویت شاسی ها به منظور ارتقای مقاومت است. سیستم کنترل ثبات این خودرو نیز ارتقا یافته تا سواری آن بهبود یابد. سوبارو معتقد است این تغییرات به قدری قابل توجه هستند که حالت رانندگی اسپرت آن را به Track (پیست) تغییر نام داده است.

موتور 2.0 لیتری باکسر این خودرو نیز ارتقا یافته و در نتیجه چرخش هوای بیش تر، اصطکاک کم تر و قدرت بیش تر دارد. قدرت این موتور با گیربکس دستی 205 اسب بخار و گشتاور آن 156 فوت پوند است.

سوبارو BRZ مدل 2017 هم چنین دارای تغییرات ظاهری نیز خواهد بود. سپر جلوی این خودرو ارتقا یافته تا ظاهری عریض تر را نشان دهد و به منظور بهبود ایرودینامیک کمی پایین تر نصب شده است. این کوپه هم چنین دارای چراغ های LED جدید و لامپ های دید در روز در مجموعه چراغ های جلو است. چراغ های مه شکن انتخابی این خودرو به LED ارتقا یافته است.

در قسمت پشت این خودرو اسپویلر عقب آلومینیومی و چراغ های عقب LED تعبیه شده است. مدل های پرمیوم و لیمیتد این خودرو نیز طراحی رینگ های جدید خواهند داشت.

یک بسته ارتقای عملکرد جدید نیز برای مدل دستی لیمیتد عرضه می شود که شامل ترمزهای برمبو و روترهای بزرگ تر در جلو و عقب است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"