کد خبر: ۳۹۷۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۰۵ تير ۱۳۹۵
گروه بین الملل: فارادی فیوچر به سرعت در حال رشد و توسعه است.

تایید تست خودروهای خودران فارادی فیوچر در کالیفرنیا

گروه بین الملل: فارادی فیوچر به سرعت در حال رشد و توسعه است.

به گزارش خبرخودرو، این خودروساز اوایل سال جاری در نمایشگاه مصارف الکترونیک 2016 با رونمایی FFZERO1 کانسپت که دارای نیرومحرکه ای تمام برقی با قدرت 1000 اسب بخار بود صنعت خودروسازی را غافلگیر کرد. این خودرو هم چنین بسیار آینده نگرانه بود و جدیت فارادی فیوچر در تولید خودروها را تایید می کرد. از آن پس این خودروساز کارخانه ای 1 بیلیون دلاری در لاس وگاس، نوادا افتتاح کرد و با جذب مدیران از دیگر خودروسازی های مشهور به یک قانون شکن در استخدام تبدیل شد.

فارادی فیوچر نه تنها در زمینه خودروهای برقی به عنوان رقیب آینده تسلا تلقی می شود بلکه اخیرا تاییدیه تست خودروهای خودران در ایالت کالیفرنیا را نیز کسب کرده است. این خودروساز که پشتیبانی چینی دارد در پی بهره گیری از تکنولوژی خودران در خودروهای خود به عنوان راهی برای به چالش کشیدن تسلا است.

کالیفرنیا ایده خودروهای خودران را پذیرفته و تایید کرده که 13 خودروساز خودروهای خودرانشان را در جاده های عمومی این ایالت تست کنند. این خودروسازان شامل تسلا، فولکس واگن، مرسدس بنز، نیسان، بی ام و، هوندا، فورد، بوش، گوگل، دلفی اتوموتیو و دو شرکت جدید Zoox و Drive.ai هستند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"