کد خبر: ۳۹۸۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۰۹ تير ۱۳۹۵
گروه بین الملل: وانت پیکاپ مرسدس GLT جدید از پلتفرم پیکاپ کوچک نیسان بهره خواهد برد و گمان می رود در سال 2017 رونمایی شود.

وانت پیکاپ مرسدس بنز تست می شود

گروه بین الملل: وانت پیکاپ مرسدس GLT جدید از پلتفرم پیکاپ کوچک نیسان بهره خواهد برد و گمان می رود در سال 2017 رونمایی شود.

به گزارش خبرخودرو، ممکن است پیکاپ مرسدس بنز که بر اساس وانت پیکاپ نیسان ناوارا ساخته می شود با نامGLT شناخته شده و از زیرساخت نیسان نیز بهره ببرد. اما مرسدس به منظور رقابت این خودرو در کلاس خودروهای لوکس ظاهر آن را به طور قابل توجهی تغییر خواهد داد اگرچه این نمونه اولیه دارای عناصر بسیاری از ناوارا است. به نظر می رسد این نمونه آزمون عریض تر از ناوارا باشد که در این صورت مرسدس GLT ظاهری عریض تر خواهد داشت.

این مدل توسط مرسدس مهندسی و طراحی شده است تا پاسخ گوی نیاز مشتریان در اروپا، استرالیا، آفریقای جنوبی و آمریکای لاتین باشد. این خودروساز آلمانی به بازار ایالات متحده فکر می کند و می تواند با تولید آن در کارخانه نیسان در مکزیک به کاهش تعرفه ها کمک کند. مرسدس هم چنین وانت پیکاپ GLT را در آرژانتین و اروپا برای بازار آمریکای لاتین و اروپا تولید خواهد کرد.

می توان انتظار داشت زیر کاپوت این خودرو موتورهای بنزینی و دیزلی چهار و شش سیلندر تعبیه شود در حالی که گزینه های گیربکس آن شامل دستی شش سرعته و اتوماتیک هفت سرعته خواهد بود. قبلا شایعه شده بود که وانت پیکاپ مرسدس GLTدر سال جاری رونمایی خواهد شد اما با توجه به نمونه آزمون آن می توان منتظر معرفی این خودرو در سال 2017 بود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"