کد خبر: ۴۲۶۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۱ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
به گزارش خبرخودرو، مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری کشور از ثابت ماندن نرخ کرایه حمل و نقل عمومی جاده ای طی دو سال اخیر انتقاد کرد.

انتقاد از ثابت ماندن نرخ حمل و نقل جاده ای از 93 تاکنون

به گزارش خبرخودرو، مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری کشور از ثابت ماندن نرخ کرایه حمل و نقل عمومی جاده ای طی دو سال اخیر انتقاد کرد.

احمدرضا عامری در حاشیه بازدید معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تعاونی های پایانه جنوب افزود: متأسفانه مسئولان دولتی، تعیین نرخ حمل و نقل عمومی جاده ای را به ستاد تنظیم بازار متشکل از معاون رئیس جمهور و چند وزیر سپرده اند که در این ستاد نیز حمل و نقل عمومی را جزء کالاهای اساسی محسوب کرده اند.

وی گفت: با اینکه مدت ها به این موضوع انتقاد کرده و گفته ایم که ثابت ماندن نرخی در کشور تا این اندازه سابقه ندارد با این حال به طور شفاهی می گویند شما حق دارید اما در عمل کاری نمی کنند.

عامری تأکید کرد: ثابت ماندن نرخ کرایه حمل و نقل عمومی جاده ای کمر این صنف را شکسته و باید اجازه دهند تا قیمت ها تغییر یابد و باعث تأسف است که آنان به این وضعیت اذعان می کنند اما اقدامی برای رفع آن تا این لحظه صورت نداده اند.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا مشکل نقص ایمنی در اتوبوس های اسکانیا که پیش از این باعث احتراق و گسترش آن به نقاط بیشتر اتوبوس در حین تصادف می شد رفع شده است گفت: بر اساس فراخوانی که داده شد اتوبوس ها برای رفع نقص به تعمیرگاه ها منتقل شدند و خوشبختانه دیگر چنین حادثه ای تکرار نشده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"