کد خبر: ۴۲۶۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
به گزارش خبر خودرو، مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی بجنورد گفت: 44 دستگاه اتوبوس فرسوده در ناوگان اتوبوسرانی بجنورد وجود دارد.

20 دستگاه اتوبوس بازسازی شده به بجنورد اختصاص یافت

به گزارش خبر خودرو، مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی بجنورد گفت: 44 دستگاه اتوبوس فرسوده در ناوگان اتوبوسرانی  بجنورد وجود دارد.

احمد ریاحی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود: 20 دستگاه اتوبوس در حال بازسازی در مشهد به بجنورد اختصاص داده شده تا به چرخه حمل و نقل عمومی استان وارد شود.

وی تصریح کرد: عدم توانایی مالی باعث شده توسعه سازی اتوبوسرانی صورت نگیرد و اقدام به بازسازی اتوبوس های فرسوده شود.

وی اظهار داشت: به دلیل بالا بودن سن فرسودگی اتوبوس ها و ممنوعیت تردد در کلان شهرها (همچون تهران، مشهد و اصفهان) این اتوبوس ها بازسازی می شوند و به شهرستان ها انتقال می یابند.

وی با اشاره به سن فرسودگی 10 ساله اتوبوس ها ابراز کرد: طرح بازسازی از نظر اقتصادی در حفظ سرمایه ملی موثر است ولی تا مدت زیادی پاسخگوی نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی نیست.

ریاحی با بیان اینکه طرح بازسازی در کل کشور با بودجه 35 میلیارد تومانی از سوی سازمان شهرداری انجام می شود، خاطر نشان کرد: اتوبوس های بازسازی شده تا یک سال گارانتی کارکرد دارند و پس از بازسازی تا 3 الی 4 سال در چرخه  اتوبوسرانی فعالیت خواهند داشت.

وی اذعان داشت: سهم اتوبوسرانی بجنورد در حمل و نقل عمومی بسیار ضعیف است و امیدواریم با بازسازی اتوبوس ها شاهد بهبود وضعیت ناوگان اتوبوسرانی استان باشیم.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی بجنورد در پایان تاکید کرد: بازسازی اتوبوس های فرسوده راه حل دائمی نیست و امید داریم در راستای بهبود خدمات رسانی در بخش حمل و نقل عمومی کشور، طرح نوسازی و توسعه با رفع موانع مالی رخ دهد.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"