کد خبر: ۴۲۶۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
گروه بین الملل: شرکت ژاپنی میتسوبیشی تصمیم گرفته برخی از محصولات مجهز به جعبه دنده CVT خود در ایالات متحده را به دلیل مشکل تعلل در شتابگیریشان جمع آوری کند.

جعبه دنده های میتسوبیشی مشکل ساز از کار در آمد!

گروه بین الملل: شرکت ژاپنی میتسوبیشی تصمیم گرفته برخی از محصولات مجهز به جعبه دنده CVT خود در  ایالات متحده را به دلیل مشکل تعلل در شتابگیریشان جمع آوری کند.

به گزارش خبرخودرو، مجموعا 82436 دستگاه از خودرو شامل لنسر 2016 تولیدی بین اکتبر 2015 تا آوریل 2016، اوتلندر 2016  تولیدی بین می 2015 تا آوریل 2016 و اوتلندر اسپرت 2015 و 2016 تولیدی  بین ژوئن 2014 تا ژوییه 2016 در فهرست این فراخوان قرار می گیرند.

گفته میشود به دلیل اختلال ارتباطی جعبه دنده های CVT این محصولات با ECU خودرو گمان می کند که راننده اهرم دنده را از خلاص به حرکت تغییر داده و به همین دلیل خودرو برای جلوگیری از آسیب دیدگی جعبه دنده مانع این کار می شود که این مسئله می تواند باعث  قطع عملکرد موتور و بروز حوادث خطرناک به ویژه در جاده های شلوغ به هنگام ترمز کردن شود.

میتسوبیشی اوایل سال جاری و در ماه ژانویه پس از شکایت یکی از مشتریانش متوجه این مسئله شد. شرکت JATCO تولید کننده این جعبه دنده های CVT پس از بررسی های خود اعلام کرده که بایستی برنامه نرم افزاری پیش ازاین نیز اداره ملی ایمنی جاده ای امریکا این جعبه دنده ها را به دلیل نشت روغن دنده و احتمال آتش سوزی خودروها فراخوان کرده بود.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"