کد خبر: ۴۲۷۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
گروه بین الملل: نسل سوم و کنونی اشکودا اوکتاویا در دسامبر 2012 معرفی شد و اکنون زمان فیس لیفت آن فرارسیده است.

اشکودا اوکتاویا فیس لیفت می شود

گروه بین الملل: نسل سوم و کنونی اشکودا اوکتاویا در دسامبر 2012 معرفی شد و اکنون زمان فیس لیفت آن فرارسیده است.

به گزارش خبرخودرو، گمان می رود فیس لیفت اشکودا اوکتاویا سال 2017 در اروپا به فروش برسد. به تازگی یک طراحی ذهنی از فیس لیفت اوکتاویا منتشر شده که ظاهر احتمالی این خودرو را نشان می دهد.

این طراحی ذهنی به روز رسانی کاملی را برای قسمت جلوی اوکتاویا نشان می دهد. جلوپنجره ای مناسب تر، محافظ رادیاتور زیرین V شکل جدید، چراغ های مه شکن بازطراحی شده، سپر بازطراحی شده و از همه مهم تر چراغ های جلوی نوین ویژگی های اوکتاویای جدید را تشکیل می دهند.

در نیم رخ و پشت این خودرو تغییرات اندکی در مقایسه با اوکتاویای کنونی اعمال خواهد شد. طراحی رینگ های نوین و چراغ های عقب ارتقا یافته تغییرات اصلی برای این خودرو خواهند بود. کابین این خودرو با سیستم سرگرمی با نمایشگر لمسی 9.5 اینچی و پشتیبانی اپل کارپلی و اندروید اتو به روز خواهد شد.

گمان نمی رود فیس لیفت این خودرو تغییرات فنی قابل توجهی داشته باشد. گمان نمی رود نسل کنونی این خودرو به نیرومحرکه برقی مجهز شود. موتورهای سه و چهار سیلندر TSI بنزینی/ بنزینی-CNG و چهار سیلندر TDI با ظرفیت های 1.0 تا 2.0 لیتر همچنان در کنار گیربکس های دستی پنج سرعته، دستی شش سرعته، اتوماتیک DSG شش سرعته و اتوماتیک DSG هفت سرعته برای این خودرو ارائه خواهند شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"